BRIJU otwiera kolejne salony i inwestuje w promocję marki

Notowana na GPW jubilerska spółka BRIJU otworzyła dziś salon jubilerski w CH Wola Park w Warszawie. Nowo otwarty sklep to 47 placówka jej sieci sprzedażowej. Jednocześnie spółka kontynuuje działania promujące markę BRIJU m.in. poprzez działania cross-marketingowe z znanymi sieciami handlowymi.

Notowana na GPW jubilerska spółka BRIJU otworzyła dziś salon jubilerski w CH Wola Park w Warszawie. Nowo otwarty sklep to 47 placówka jej sieci sprzedażowej. Jednocześnie spółka kontynuuje działania promujące markę BRIJU m.in. poprzez działania cross-marketingowe z znanymi sieciami handlowymi.

Salon w Wola Parku to drugi otwarty w tym roku sklep BRIJU. Pierwszy salon w 2017 roku spółka uruchomiła w Bielsku-Białej. W trakcie roku spółka planuje otworzyć kilkanaście nowych lokalizacji, na 10 z nich ma już podpisane umowy będą to m.in. salony w Krakowie, Cieszynie i Tychach.

- "Dzięki dzisiejszemu otwarciu BRIJU ma już dwa salony w Warszawie.

To oczywiście nie koniec naszych planów rozwoju związanych z największym rynkiem konsumenckim w Polsce. Prowadzimy rozmowy z właścicielami kilku centrów handlowych w Warszawie oraz mamy podpisaną umowę na salon w budowanej Galerii Młociny." - powiedział Przemysław Piotrowski, Prezes BRIJU.

Reklama

Spółka prowadzi aktywne działania marketingowe. W ostatnim okresie skupiła się na projektach mających bezpośrednie przełożenie na sprzedaż oraz z dokładnie mierzalnymi efektami ich realizacji. W ramach działań cross-marketingowych klienci BRIJU oraz innych znanych marek wzajemnie otrzymywali rabaty na zakupy w sklepach partnera.

- W ramach działań promocyjnych podjęliśmy współpracę z tak znanymi markami jak Douglas, Monnari, czy Pako Lorente. Klienci BRIJU otrzymywali rabat w sklepie partnera i odwrotnie. W przypadku działań prowadzonych z perfumerią internetową Douglas, klienci robiący większe zakupy otrzymywali również upominki od partnera. - tłumaczy Przemysław Piotrowski.

W styczniu spółka przyjęła politykę dywidendową, zgodnie z którą począwszy od zysku za 2017 rok, Zarząd będzie rekomendować Walnemu Zgromadzeniu Akcjonariuszy wypłatę dywidendy w wysokości do 50% zysku netto realizowanego przez segment detaliczny, który osiągnął już trwałą rentowność i generuje dodatnie, stabilne przepływy operacyjne. Dzięki temu spółka może rozpocząć regularne dzielenie się zyskami ze swoimi akcjonariuszami.

W trzech kwartałach 2016 r. Grupa BRIJU zrealizowała 557,7 mln zł przychodów, osiągając przy tym 40,8 mln zł zysku brutto ze sprzedaży. Wynik EBITDA wyniósł 22,6 mln zł, a zysk netto 19,2 mln zł. Wyniki za cały 2016 r. BRIJU opublikuje 17 marca br.

O BRIJU S.A.

Notowana na głównym rynku GPW jubilerska Grupa zajmuje się projektowaniem, produkcją, dystrybucją oraz sprzedażą detaliczną wysokiej jakości wyrobów jubilerskich. Drugim segmentem działalności BRIJU jest handel hurtowy i obróbka kruszców metali szlachetnych - głównie złota i srebra. Jako jedna z nielicznych spółek na polskim rynku BRIJU posiada własny zakład produkcyjny z nowatorskim systemem produkcji, wykorzystującym najlepsze światowe technologie i sprzęt. Własny zakład umożliwia elastyczne reagowanie na coraz szybciej zmieniające się trendy modowe.

mzb

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: salony
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »