Bloober Team szykuje dwa tytuły

W 2015 r. będą miały miejsce premiery dwóch tytułów spółki - Scopophobii i Medium. Scopophobia będzie grą z gatunku horror/thriller. Drugą premierą zgodną z nową strategią jest Medium, największy i najbardziej tajemniczy tytuł krakowskiego developera.

W 2015 r. będą miały miejsce premiery dwóch tytułów spółki - Scopophobii i Medium. Scopophobia będzie grą z gatunku horror/thriller. Drugą premierą zgodną z nową strategią  jest Medium, największy i najbardziej tajemniczy tytuł krakowskiego developera.

O ponad 217% wzrosły przychody Bloober Team w trzecim kwartale bieżącego roku i narastająco są już wyższe niż w całym 2013 r. Do końca września krakowski developer wypracował już łącznie ponad 1,12 mln zł zysku netto. Rekordowe wyniki to m.in. efekt współpracy z rynkiem chińskim.

Przy przychodach ze sprzedaży na poziomie 2,23 mln zł (wzrost o 217%), Bloober Team wypracował w trzecim kwartale bieżącego roku ponad 0,7 mln zł zysku netto. Narastająco przychody spółki sięgnęły już 4,75 mln zł, a zysk netto przekroczył 1,12 mln zł. Zysk na sprzedaży wyniósł na koniec III kw. ponad 1,6 mln zł.

Reklama

- Od dłuższego czasu prowadzimy restrukturyzację biznesu i zaczyna przynosić ona efekty. Duże znaczenie ma dla nas współpraca z rynkiem chińskim, a najbliższe miesiące będą obfitowały przecież w premiery nowych tytułów. Naszym celem jest dalsza poprawa wyników w kolejnych kwartałach- zapowiada Piotr Babieno, prezes Bloober Team.

Przypomnijmy, że na przełomie roku na rynku pojawi się przygotowywana wspólnie z międzynarodową społecznością graczy gra Basement Brawl, tworzona od zera nowa wersja gry Basement Crawl. Cenę Basement Brawl poznamy w grudniu.

W 2015 r. będą miały również miejsce premiery kolejnych dwóch tytułów spółki - Scopophobii i Medium. Scopophobia będzie grą z gatunku horror/thriller. Nowa strategia spółki przedstawiona w październiku przewiduje ścisłą specjalizację w tym gatunku. Drugą premierą zgodną z nową strategią przewidzianą w 2015 r. jest Medium, największy i najbardziej tajemniczy tytuł krakowskiego developera.

Bloober Team SA to niezależny producent gier wideo. Firma powstała w 2008 r. Specjalizuje się w tworzeniu gier z gatunku thriller/horror skierowanych do odbiorcy dorosłego. Jest autoryzowanym developerem na wszystkie liczące się platformy takie jak min. Playstation 4, Xbox One, Wii, iOS, Android czy Oculus Rift. Jako jedyny niezależny deweloper, stworzył tytuły na premierę dwóch kolejnych konsol Sony: PlayStation Vita i PlayStation 4.

Obecnie Bloober Team pracuje nad własnymi, dużymi markami takimi jak Scopophobia i Medium, które prezentują nie tylko unikalne scenariusze i scenerie, ale przede wszystkim wyjątkowe rozwiązania w samej rozgrywce. W 2014 r. w ramach programu Creative Europe, Medium jako pierwsza w historii polska gra dostała maksymalny grant (150 00 EUR) bezpośrednio z Brukseli. W pierwszym półroczu 2014 r. przy przychodach ze sprzedaży 2,48 mln zł, spółka wypracowała 0,48 mln zł zysku netto.

opr MZB

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: nowa strategia Grupy PZU | gry
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »