Średnia sprzedaż "Gazety Wyborczej" w lutym spadła o 7,2 proc. rok do roku

Rozpowszechnianie płatne razem "Gazety Wyborczej", wydawanej przez Agorę, wyniosło w lutym 2011 roku 313.381 sztuk i było o 7,2 proc. niższe niż rok wcześniej - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.

Rozpowszechnianie płatne razem "Gazety Wyborczej" w lutym było niższe o 6,7 proc. w stosunku do stycznia.

Z kolei rozpowszechnianie płatne razem "Dziennika Gazety Prawnej", wydawanego przez Infor razem z Axel Springer Polska, wyniosło w lutym 100.155 egzemplarzy, co oznacza spadek o 2,2 proc. r/r oraz o 8,0 proc. m/m.

W lutym liderem sprzedaży na rynku dzienników pozostał "Fakt", wydawany przez Axel Springer Polska. Jego rozpowszechnianie płatne razem wyniosło 413.718 egzemplarzy, co oznacza spadek rok do roku o 6,5 proc. Miesiąc do miesiąca sprzedaż spadła o 2,9 proc.

Reklama

W lutym w ujęciu rocznym rozpowszechnianie płatne razem "Super Expressu" spadło o 2,6 proc., do 179.791 sztuk. Miesiąc do miesiąca spadło o 2,2 proc.

Rozpowszechnianie płatne razem "Rzeczpospolitej" w lutym wyniosło 137.160 sztuk, co oznacza spadek rok do roku o 3,9 proc. Miesiąc do miesiąca sprzedaż spadła o 4,0 proc.

Pobierz: program do rozliczeń PIT

PAP
Dowiedz się więcej na temat: gazety | 'Gazeta Wyborcza' | Razem | Gazeta Wyborcza | wyborczej | płatne | sprzedaż | proca
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »