Europejski lider umacnia pozycję w Polsce

Lider wśród europejskich producentów mąki GoodMills Group zwiększa swoją obecność na polskim rynku przemiału zbóż. Koncern zainwestuje 42 mln zł w ciągu 3 lat. Zmiany obejmą firmy działające pod nazwą DIAMANT, AURORA oraz VK Polska, które od 1 października zmienią nazwę na GoodMills Polska.

Lider wśród europejskich producentów mąki GoodMills Group zwiększa swoją obecność na polskim rynku przemiału zbóż. Koncern zainwestuje 42 mln zł w ciągu 3 lat. Zmiany obejmą firmy działające pod nazwą DIAMANT, AURORA oraz VK Polska, które od 1 października zmienią nazwę na GoodMills Polska.

Firma GoodMills Group, której roczny obrót wynosi 1 mld Euro, zajmuje miejsce w czołówce najważniejszych producentów mąk na świecie oraz ma pozycję lidera na rynku europejskim. Inwestor posiadający 29 młynów w 7 krajach, którego łączny roczny przemiał wynosi ponad 3 mln ton, zaznacza swoją obecność w Polsce i wzmocni firmę GoodMills Polska, znanego wcześniej pod nazwą Diamant, Aurora oraz VK Polska - producenta Mąki Basia. Koncern planuje zainwestować w GoodMills Polska 42 mln złotych w przeciągu najbliższych 3 lat.

"Przynależność do międzynarodowego koncernu zajmującego wysoką pozycję na światowym rynku przemiału zbóż niesie za sobą wiele pozytywnych zmian dla firmy. Obecnie mamy już w Polsce dominującą pozycję na rynku B2B. Mając szerszą niż dotychczas dystrybucję, dodatkowe wsparcie w postaci know-how oraz jeszcze większe możliwości technologiczne mamy szansę również na pozycję lidera rynku B2C przemiału zbóż. To jeden z naszych celów strategicznych na najbliższe lata." - mówi Rafał Salomon, prezes firmy GoodMills Polska.

Reklama

Od 1 października firma VK Polska oraz zakłady produkcyjne Diamant International Polska Młyny Zbożowe Stanisława Grygiera Sp. z o.o, DIAMANT Stradunia Sp. z o.o., AURORA Kamionka Sp. z o.o., AURORA Polska Sp. z o.o., będą pracować pod nazwą GoodMills Polska.

Pomimo zmiany nazwy strategia firmy w zakresie segmentu B2B pozostanie bez zmian. Rozwój wraz klientami i zmieniającym się dynamicznie rynkiem oraz wykorzystanie efektu synergii w zakresie obsługi klientów międzynarodowych. W dalszym ciągu podstawą działalności będzie lokalny rynek zbożowy i produkcja mąk. Z uwagi na rosnące wymagania oraz zmieniające się potrzeby klientów i konsumentów koncern planuje szereg inwestycji. Obejmą one bezpośrednio wszystkie zakłady produkcyjne należących do firmy. W ramach inwestycji planowane jest zwiększenie mocy produkcyjnych młynów, powiększenie powierzchni magazynowych oraz zwiększenie wydajności maszyn pakujących. Znaczące środki przeznaczone będą również na szkolenia dla pracowników, aby podnosić ich kwalifikacje i rozwijać nowe kompetencje.

GoodMills Polska

Firma GoodMills Polska jest kluczowym producentem w segmencie produktów pochodzących z przemiału zbóż. Jest częścią międzynarodowego koncernu GoodMills Group z siedzibą w Wiedniu. W Polsce, jako autonomiczna spółka istnieje od 1999 roku. Posiada 5 młynów o łącznym przemiale rocznym blisko 600 tysięcy ton. Wszystkie młyny pracują w technologii szwajcarskiej firmy B?hler - lidera w rozwiązaniach dla przemysłu młynarskiego. Zakłady produkcyjne działają w oparciu o systemy zarządzania jakością: ISO 9001: 2001, HACCP DS. 3027, IFS 5, BRC 5.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: AURORA
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »