II edycja konkursu Dyrektor Marketingu Roku

17 lutego rozpoczęła się II edycja ogólnopolskiego konkursu Dyrektor Marketingu Roku, organizowanego przez Mediarun.

17 lutego rozpoczęła się II edycja ogólnopolskiego konkursu Dyrektor Marketingu Roku, organizowanego przez Mediarun.

Konkurs Dyrektor Marketingu Roku 2011 ma na celu wyłonienie prawdziwych talentów i osobowości w dziedzinie marketingu - tych, których działania w 2011 r. wpłynęły na sukces rynkowy firm, zmianę pejzażu komunikacji i reklamy w Polsce, pozwalając rozwijać się firmom mediowym i reklamowym.

Poszukujemy wyjątkowo utalentowanych osób, które skutecznie realizują strategie marketingowe firm, będąc przy tym wartościowym człowiekiem, szefem i osobą, której nie są obce istotne społecznie problemy.

Konkurs Dyrektor Marketingu Roku 2011 przeznaczony jest dla osób kierujących działaniami marketingowymi i komunikacyjnymi z firm, instytucji i organizacji pozarządowych.

Reklama

Zgłoszenia do konkursu będą przyjmowane do 30 marca 2012r. Szczegóły na stronie www.dyrektormarketinguroku.pl.

W tym roku uroczysta gala finałowa konkursu Dyrektor Marketingu Roku 2011, na której zostaną ogłoszone nazwiska laureatów oraz wręczone statuetki i wyróżnienia, odbędzie się 26 kwietnia 2012 r. w Ergo Arenie w Sopocie. Będzie ona elementem nowego wydarzenia biznesowego organizowanego przez Mediarun pod nazwą Business Sopot Festival.

Zgłoszone kandydatury, które spełniają zapisy regulaminu konkursu, zostaną poddane ocenie Kapituły Konkursu złożonej z ekspertów branżowych, partnerów konkursu, przedstawicieli mediów i organizatora konkursu.

W skład kapituły wchodzą:

o Paweł Netczuk, prezes zarządu Mediarun

o Łukasz Macheta, redaktor naczelny Mediarun.pl

o Mariusz Ryciak, współwłaściciel agencji Bran New Heaven

o Marcin Gaworski, dyrektor zarządzający 180heartbeats

o Małgorzata Augustyniak, wiceprezes zarządu AMS

o Michał Lisiecki, prezes zarządu Platformy Mediowej Point Group

o Olgierd Cygan, prezes zarządu agencji interaktywnej Digital One

o Paweł Tyszkiewicz, dyrektor generalny SAR

o Rafał Baran, CEO Grey Group Polska

o Anna Dzierżęcka, managing partner Mediacom

o Iwona Kossmann, ekspert branżowy

o Ewa Łabno-Falęcka, dyrektor external affairs w Mercedes-Benz Polska

o Paweł Bochniarz, dyrektor PricewaterhouseCoopers

o Małgorzata Leniarska, partner zarządzający Dragon Rouge

o Jacek Olechowski, prezes Mediacap

o Marek Szafarz, dyrektor działu marketingu TVN

o Radek Nęcki, prezes zarządu agencji Prowokator

o Marcin Woźniak, COO ARBOinteractive

o Michał Stawecki, dyrektor marketingu firmy Apart

o Sebastian Kulczyk, członek zarządu Kulczyk Investments

o Łukasz Wejchert, ekspert branżowy, inwestor

o Robert Bednarski, prezes Grupy Onet.pl

o Tomasz Pruszczyński, współzałożyciel OS3 multimedia

o Cyprian Kostewicz, dyrektor marketingu WPC

o Paweł Trochimiuk, prezes zarządu Związku Firm Public Relations

o Bartłomiej Serafiński, założyciel Touch Ideas

o Monika Nowaczewska, niezależny konsultant i trener zarządzania

o Krzysztof Gawrych, ekspert branżowy

o Bartosz Mateja, CEO Prografix

o Patrycja Sass-Staniszewska, dyrektor biura IAB Polska

o Lechosław Garbarski, prof. Akademii im. Leona Koźmińskiego

o Katarzyna Kultys-Jabłośnka, założycielka Fashion Magazine.

Partnerami wspierającymi konkurs Dyrektor Marketingu Roku 2011 są m.in. Mediacom, Grey Group, Digital One, Dragon Rouge, 180heartbeats, faceADDICTED, AMS, TVN, Apart, Mercedes-Benz, Onet.pl, Clever Frame, Point Group, LSW, PWC, Prografix, Defacto oraz Tag Heuer.

Business Sopot Festival odbędzie się w dniach 25-29 kwietnia br. w kilku miejscach w Sopocie, a w jego skład wchodzi szereg wydarzeń, m.in.:

o Kongres Dyrektorów Marketingu

o Leaders in Poland

o wystawa Outdoor Inspiration

o Fast Business Date

o Business Lifestyle Expo

o Gala konkursu Dyrektor Marketingu Roku 2011

o Gala konkursu Fashion People - Fashion Magazine

o Startup Show i inne.

- - - - -

Business Soport Festival i Konkurs Dyrektor Marketingu Roku organizowany jest przez spółkę Mediarun, wydawcę m.in. serwisów internetowych Mediarun.pl, Medialink.pl, Zegarek.pl, Trunki.pl oraz Medialine.pl, a także organizatora konferencji i szkoleń związanych z marketingiem, reklamą i sprzedażą Mediarun Academy.

Prowadzony przez spółkę serwis Mediarun.pl jest jednym z najpopularniejszych i najdłużej istniejącym w Polsce serwisem poświęconym marketingowi, mediom i reklamie. Serwis dociera do prawie 300 tys. użytkowników miesięcznie, bezpłatny codzienny newsletter Mediarun.pl posiada prawie 50 tys. subskrybentów, a profil serwisu na Facebooku gromadzi aktywną społeczność ponad 20 tys. użytkowników.

Biznes INTERIA.PL jest już na Facebooku. Dołącz do nas i bądź na bieżąco z informacjami gospodarczymi

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: marketing | dyrektor | dyrektorzy | konkursy
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »