Polacy przerzucili się na tanie zakupy

Jeśli zakupy - to w Biedronce, jedzenie na mieście - to w fast foodzie, nowe buty - to za 50 zł. Z danych sklepów wynika, że Polacy przerzucili się na tanie zakupy. Ale się do tego nie przyznają - informuje "Gazeta Wyborcza".

Sama Biedronka w 2009 roku sprzedała towary za 16 mld zł! O jedną trzecią więcej niż rok wcześniej. Do końca 2012 r. sieć chce otworzyć ponad pół tysiąca sklepów (obecnie ma ich 1,5 tys.), inwestując co roku ponad miliard złotych.

Wydatki konsumentów zaczną rosnąć, gdy firmy zaczną w końcu dawać pracownikom podwyżki - twierdzą analitycy pytani przez gazetę. Popularność tanich produktów może się skończyć w ciągu roku.

INTERIA.PL/PAP
Dowiedz się więcej na temat: zakupy | 'Gazeta Wyborcza' | Gazeta Wyborcza | tanie | tanie zakupy
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »