Tną wydatki na reklamę

Firmy nadal tną wydatki na reklamę - wynika z raportu domu mediowego Starlink, który omawia "Gazeta Wyborcza".

Jego analitycy szacują, że w ciągu pierwszych dziewięciu miesięcy roku wydatki firm na reklamę w mediach spadły do 5,08 mld zł, czyli o 5,3 proc. wobec danych sprzed roku.

Spadki wpływów notują wszystkie media poza Internetem oraz sieciami kin. Spadają też przychody ogólnopolskich stacji telewizyjnych. Ich kosztem rosną kanały tematyczne, do których należy już prawie 22 proc. rynku reklamy w telewizji.

Starlink szacuje, że w całym roku spadek rynku ma wynieść 6 proc.

PAP
Dowiedz się więcej na temat: cięte | 'Wyborcza'
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »