Wielki program lojalnościowy wkracza do Polski

Program lojalnościowy Payback - nagradzający konsumentów za korzystanie z usług wybranych sieci - po spektakularnym sukcesie w Niemczech wkracza do Polski - pisze czwartkowy "Puls Biznesu". Według ustaleń gazety program ma wystartować w połowie września.

"Puls Biznesu" pisze, że udało mu się ustalić listę marek, jakie przystąpią do programu. Są to: Telekomunikacja Polska, Orange, BP, Allegro, Kolporter, Mix Electronics, BZ WBK, Orbis. LOT, Fly.pl, Real oraz Jysk. Udział tak wielu dużych firm sprawia, że Payback będzie miał w Polsce niespotykany zasięg i może szybko dotrzeć do większości gospodarstw domowych i portfeli - ocenia "PB".

Gazeta dodaje, że w Niemczech kartę Payback, na której konsumenci zbierają punkty za transakcje w partnerskiej sieci handlowo-usługowej ma 60 proc. gospodarstw domowych. Punkty można później zamienić na nagrody, kupony rabatowe i inne korzyści.

Reklama
PAP/PulsBiznesu
Dowiedz się więcej na temat: puls | Puls Biznesu | Polskie | program lojalnościowy
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »