Dramatyczne spadki Gazety Wyborczej

Cennikowe wpływy reklamowe "Gazety Wyborczej" (wydawanej przez Agorę) spadły w kwietniu 2011 roku o 35,5 proc. rok do roku i wyniosły 56,5 mln zł - poinformowały Wirtualnemedia.pl, powołując się na dane firmy Kantar Media.

 Cennikowe wpływy reklamowe "Gazety Wyborczej" (wydawanej przez Agorę) spadły w kwietniu 2011 roku o 35,5 proc. rok do roku i wyniosły 56,5 mln zł - poinformowały Wirtualnemedia.pl, powołując się na dane firmy Kantar Media.

"Rzeczpospolita" w kwietniu zarobiła z reklam według wpływów cennikowych 22,4 proc. mniej niż przed rokiem (13,65 mln zł). Z kolei cennikowe wpływy reklamowe "Polska The Times" były 9,2 proc. wyższe (26,4 mln zł), Super Express zarobił 50 proc. więcej (10,5 mln zł), "Fakt" - 16,7 proc. więcej (21,2 mln zł).

Łącznie w kwietniu 2011 roku cennikowe wpływy reklamowe polskich gazet (bez autopromocji) wyniosły prawie 190,6 mln zł, co oznacza spadek o 10,3 proc. w skali rok do roku. Natomiast uwzględniając autopromocję spadek wyniósł 8,6 proc. do 203,9 mln zł.

Reklama
PAP
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »