Dobry znak dla świata z... futbolu

Telewizja z USA - CBS - sprzedała już 90 procent czasu reklamowego w czasie najbliższego finału rozgrywek futbolu amerykańskiego (Super Bowl, Miami, 7 lutego). 30-sekundowy spot kosztuje niemal 3 mln USD.

Liderami wykupionego czasu - podobnie jak rok temu - jest firma browarnicza Anheuser-Busch InBev (widzowie zobaczą reklamy piw Budweiser oraz Bud Light). Pojawili się jednak nowi chętni na obecność w telewizji w tym okresie. Do sprzedania zostało już tylko sześć spotów, a do meczu są jeszcze dwa miesiące.

Super Bowl pokazywany jest w telewizji w systemie rotacyjnym (w 2008 r. NBC sprzedał wszystkie reklamy za 206 mln USD). CBS czynił to ostatni raz trzy lata temu. To najlepszy czas reklamowy w roku - przed ekranami zbiera się w USA ok. 95 mln widzów.

Reklama

Tak wczesne wyprzedanie spotów wskazuje na wracającą w Stanach Zjednoczonych koniunkturę w przemyśle. Dobry znak dla świata...

Krzysztof Mrówka

Czytaj również:

Tak powstaje firma-supergigant

Najbardziej wpływowe gwiazdy na świecie

Telewizyjna klęska Polski

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: firma | dolar | świata | USA | Super Bowl | znak
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »