FACHOWCY (FAV): Liczba klientów - dane o działalności handlowej - raport 37

Raport bieżący nr 37/2016

Podstawa Prawna:
Art. 17 ust. 1 MAR - informacje poufne.

Zarząd FACHOWCY.PL VENTURES S.A. "Spółka", "Emitent" podaje do publicznej wiadomości informacje na temat działalności handlowej Emitenta.

Według danych pochodzących z systemów sprzedaży na dzień 1 listopada 2016 r. liczba klientów Spółki korzystających z abonamentowych usług obecności w Internecie wyniosła 1.850. W październiku 2016 r. liczba nowo podpisanych umów abonamentowych wyniosła 125. Dla porównania przed rokiem na dzień 1 listopada 2015 r. liczba klientów wynosiła 910, a w październiku 2015 r. liczba nowo podpisanych umów abonamentowych wyniosła 119. Całkowita liczba klientów netto uwzględniając rezygnacje wzrosła w okresie rocznym o 103%.

Reklama

Całkowita wartość umów z klientami podpisanych w październiku 2016 r. wyniosła 356.310,68 PLN netto. Przychód generowany przez poszczególnych klientów różni się w zależności od wybranego planu abonamentowego.

Komentarz Fachowcy.pl Ventures S.A.:

W październiku spółka Fachowcy.pl odnotowała 10% wzrost sprzedaży w stosunku do września zwiększając grono klientów o 125 nowych firm. Październikowy wynik sprzedaży to kontynuacja obranej strategii związanej z uzyskaniem wzrostu efektywności zatrudnionych handlowców – produktywność handlowców wzrosła w październiku o 10 % vs wrzesień. W listopadzie spółka planuje dalszą rozbudowę sieci sprzedaży zwiększając zatrudnienie o 15% (z 33 handlowców w październiku do 38 w listopadzie).


PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ
DataImię i NazwiskoStanowisko/FunkcjaPodpis
2016-11-09Piotr SurmackiPrezes ZarząduPiotr Surmacki

Emitent
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »