11BIT (11B): Początek kampanii promocyjnej gry „Frostpunk” - raport 15

Raport bieżący nr 15/2016

Podstawa Prawna:
Art. 17 ust. 1 MAR - informacje poufne.

Zarząd 11 bit studios S.A. (dalej "Spółka") informuje, że 30 sierpnia 2016 roku rozpoczęła się kampania promocyjno-marketingowa gry "Frostpunk”. Spółka uruchomiła m.in. oficjalną stronę internetową gry oraz jej profile w najważniejszych serwisach społecznościowych, w tym: Facebook, Twitter i Instagram. W Internecie jest też dostępny teaser (film reklamowy) gry.

"Frostpunk” jest grą czerpiąca z gatunku steampunk. W przeciwieństwie do konkurencyjnych tytułów posiada jednak unikalne, niespotykane w innych grach komputerowych uniwersum. W świecie skutym lodem jedyną nadzieją na przeżycie jest rozbudowa technologii opartych na parze i to wokół tej zależności zbudowana zostanie rozgrywka. To jednak nie koniec, gdyż tak jak w przypadku gry "This War of Mine”, tonacja kolejnej produkcji Spółki jest zdecydowanie dojrzała. Gracze będą ponowne stawiani przed bardzo trudnymi wyborami, z których konsekwencjami będą musieli się zmierzyć.

Reklama

Premiera "Frostpunka” planowana jest w 2017 roku i, w ocenie Zarządu Spółki, będzie miała istotny wpływ na jej wyniki w przyszłych okresach.

Więcej informacji na temat "Frostpunka” można znaleźć m.in. pod adresami:

www.frostpunkgame.com

https://youtu.be/dHxTtSatvQM


PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ
DataImię i NazwiskoStanowisko/FunkcjaPodpis
2016-08-30Grzegorz MiechowskiPrezes Zarządu
2016-08-30Bartosz BrzostekCzłonek Zarządu

Emitent
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »