11BIT (11B): Początek kampanii promocyjnej gry „Frostpunk” - raport 15
Raport bieżący nr 15/2016
Podstawa Prawna:
Art. 17 ust. 1 MAR - informacje poufne.
Zarząd 11 bit studios S.A. (dalej "Spółka") informuje, że 30 sierpnia 2016 roku rozpoczęła się kampania promocyjno-marketingowa gry "Frostpunk”. Spółka uruchomiła m.in. oficjalną stronę internetową gry oraz jej profile w najważniejszych serwisach społecznościowych, w tym: Facebook, Twitter i Instagram. W Internecie jest też dostępny teaser (film reklamowy) gry.
"Frostpunk” jest grą czerpiąca z gatunku steampunk. W przeciwieństwie do konkurencyjnych tytułów posiada jednak unikalne, niespotykane w innych grach komputerowych uniwersum. W świecie skutym lodem jedyną nadzieją na przeżycie jest rozbudowa technologii opartych na parze i to wokół tej zależności zbudowana zostanie rozgrywka. To jednak nie koniec, gdyż tak jak w przypadku gry "This War of Mine”, tonacja kolejnej produkcji Spółki jest zdecydowanie dojrzała. Gracze będą ponowne stawiani przed bardzo trudnymi wyborami, z których konsekwencjami będą musieli się zmierzyć.
Premiera "Frostpunka” planowana jest w 2017 roku i, w ocenie Zarządu Spółki, będzie miała istotny wpływ na jej wyniki w przyszłych okresach.
Więcej informacji na temat "Frostpunka” można znaleźć m.in. pod adresami:
www.frostpunkgame.com
https://youtu.be/dHxTtSatvQM
PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ | |||||
Data | Imię i Nazwisko | Stanowisko/Funkcja | Podpis | ||
2016-08-30 | Grzegorz Miechowski | Prezes Zarządu | |||
2016-08-30 | Bartosz Brzostek | Członek Zarządu | |||