UNIFIED (UFC): Protokół odbioru prac dotyczący wdrożenia w Netia S.A - raport 5
Raport ESPI
Raport bieżący nr 5/2019
Podstawa Prawna:
Art. 17 ust. 1 MAR - informacje poufne.
W nawiązaniu do raportu nr 42/2018 z dnia 27 sierpnia 2018 roku, dotyczącego podpisania z Netia S.A. umowy na wdrożenie systemu Netia Contact Center opartego o rozwiązanie UF EASY dedykowanego do świadczenia usług w modelu SaaS, Zarząd Unified Factory S.A. w restrukturyzacji informuje, iż w dniu wczorajszym otrzymał z Netia S.A. końcowy protokół odbioru prac potwierdzający konfigurację systemu w środowisku informatycznym operatora telekomunikacyjnego zgodnie z umową.
PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ | |||||
Data | Imię i Nazwisko | Stanowisko/Funkcja | Podpis | ||
2019-04-04 | Marcin Woźniak | Członek Zarządu | |||
2019-04-04 | Grzegorz Grygiel | Członek Zarządu | |||
2019-04-04 | Tymon Betlej | Członek Zarządu | |||