MGMSYS (MGM): Raport miesięczny za styczeń 2016 roku. - raport 4

Zarząd MGM Systems S.A. przekazuje do publicznej wiadomości raport miesięczny za styczeń 2016 roku.

1. Informacje na temat wystąpienia tendencji i zdarzeń w otoczeniu rynkowym spółki, które w ocenie spółki mogą mieć w przyszłości istotne skutki dla kondycji finansowej oraz wyników finansowych.

W styczniu 2016 roku Spółka realizowała kolejne etapy umów związanych z budową systemów B2B dla swoich klientów. Prowadzono szereg działań i rozmów odnośnie zwiększania sprzedaży w kraju i za granicą. Spółka kontynuowała intensywne negocjacje odnośnie pozyskania nowych klientów w sprawie objęcia opieką informatyczną.

Reklama

Do MGM Systems S.A. zwrócił się klient z branży automotive z prośbą o przedłużenie wsparcia na zakupiony w MGM produkt do zarządzania infrastrukturą informatyczną w ich przedsiębiorstwie. (przedłużenie maintenance LANDesk).

Jednostka kultury z woj. opolskiego zaprosiła MGM Systems S.A. do dialogu technicznego w celu przygotowania projektu adaptacji wybranego pomieszczenia do wymagań pomieszczenia serwerowego wraz z wyposażeniem go w sprzęt serwerowy zdolny do obsługi online’owego systemu przeglądania eksponatów muzealnych - projekt dotyczy współpracy z wieloma muzeami na Śląsku.

Firma z branży automotive zaprosiła MGM Systems S.A. do złożenia oferty na oprogramowanie do prowadzenia szkoleń, które będzie wykorzystywane do szkolenia użytkowników końcowych klienta z zakresu oprogramowania do obsługi maszyn produkcyjnych (wdrożenie Citrix GoToTraining).

Międzynarodowa firma z branży doradczej zaprosiła MGM Systems S.A. do złożenia oferty na opiekę systemową dla wszystkich swoich użytkowników końcowych.

MGM Systems S.A. zorganizowała prezentację rozwiązań z rodziny Manage Engine na funkcjonującej infrastrukturze informatycznej. W prezentacji brały udział jednostki z Irlandii, Szwecji, Polski i Anglii. (Wdrożenie Service Desk).


Spółka zależna TeleTechnika Sp. z o.o. realizowała kontrakty zawarte w bieżącym i poprzednich miesiącach. Prace dotyczyły m.in. instalacji niskoprądowych i elektrycznych, serwisu instalacji CCTV, serwis systemu SKD, instalacji oświetlenia placu budowy, instalacji SSP, VESDA i oddymiania.


Poza wymienionymi w otoczeniu rynkowym Spółki nie wystąpiły zdarzenia, które mogą mieć istotne skutki dla kondycji finansowej oraz wyników finansowych Spółki.

2. Zestawienie wszystkich informacji opublikowanych przez Spółkę w trybie raportu bieżącego w okresie objętym raportem.

Raporty bieżące i okresowe opublikowane w systemie EBI w styczniu 2016 roku:

Raport bieżący nr 1/2016 z 14 stycznia 2016 roku - Terminy przekazywania raportów okresowych w 2016 r.

Raport bieżący nr 2/2016 z 14 stycznia 2016 roku - Raport miesięczny za grudzień 2015 roku.


Raporty bieżące nie były publikowane w systemie ESPI w styczniu 2016 roku.


Raporty spółki są publikowane na bieżąco na stronie internetowej spółki: www.mgmsystems.pl, a także na stronach: www.newconnect.pl oraz www.gpwinfostrefa.pl

3. Informacje na temat realizacji celów emisji, jeżeli taka realizacja, choćby w części, miała miejsce w okresie objętym niniejszym raportem.

Nie dotyczy.

4. Kalendarz inwestora, obejmujący wydarzenia mające mieć miejsce w nadchodzącym miesiącu, które dotyczą emitenta i są istotne z punktu widzenia interesów, w szczególności daty publikacji raportów okresowych, planowanych walnych zgromadzeń, otwarcia subskrypcji, spotkań z inwestorami lub analitykami oraz oczekiwany termin publikacji raportu analitycznego.

Do 14 marca 2016 r. Spółka opublikuje raport miesięczny za luty2016 r.


Podstawa prawna: Pkt. 16 Dobrych Praktyk Spółek Notowanych na NewConnect



Osoby reprezentujące spółkę:
Andrzej Matuła - Członek Zarządu
Grzegorz Sawicki - Członek Zarządu

GPW
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »