Kupują tylko samotni

Spółka redNet Consulting opublikowała raport "Profil i preferencje Polaków", który pokazuje najnowsze tendencje na rynku nieruchomości mieszkaniowych, informuje "Puls Biznesu".

Spółka redNet Consulting opublikowała raport "Profil i preferencje Polaków", który pokazuje najnowsze tendencje na rynku nieruchomości mieszkaniowych, informuje "Puls Biznesu".

Badania przeprowadzono podczas targów mieszkaniowych w największych polskich miastach. Objęły 1,8 tys. osób.

Z raportu wynika, że najczęściej mieszkania kupują osoby młode między 21 a 30 rokiem życia. Wśród kupujących przeważają osoby w wieku 26-30 lat. Częściej są to kobiety (53,3 proc.) niż mężczyźni.

Wśród potencjalnych nabywców mieszkań dominują osoby stanu wolnego (34 proc.). Za nimi plasują się małżeństwa z minimum trzyletnim stażem (19,3 proc.), a także osoby, które w niedługim czasie planują wstąpić w związek małżeński (17,5 proc.).

Reklama

Częściej na kupno mieszkania decydują się ci, którzy nie mają dzieci i nie planują ich w najbliższym czasie (35,9 proc.) niż ci, którzy mają dzieci i planują kolejne (10,3 proc.).

Mieszkania cieszą się znacznie większym zainteresowaniem kupujących niż domy. Marzenie większości, to lokal trzypokojowy o powierzchni 50-60 m.kw

INTERIA.PL/PAP
Dowiedz się więcej na temat: kupować | kupujcie | mieszkanie
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »