Pierwszy hotel obsługiwany smartfonem
Na Węgrzech został otwarty pierwszy hotel, w którym usługi są kontrolowane w pełni smartfonami gości. Hotel dosłownie oddaje zarządzanie pobytem w ręce gości!
Pierwszy hotel przyszłości został otwarty w Budapeszcie. 40 pokoi w 4-gwiazdkowym KViHotel wykorzystuje najbardziej innowacyjne rozwiązania XXI wieku. Dzięki odpowiedniej aplikacji, hotel dosłownie oddaje kontrolę w ręce gości, od czasu dokonania rezerwacji do momentu opuszczenia hotelu.
Prawie wszystkie usługi są zarządzane bezpośrednio przez gości przy użyciu ich własnych urządzeń mobilnych. tradycyjnej obsługi hotelowej praktycznie nie widać.
Hotelowi goście mogą obsługiwać praktycznie wszystkie usługi za pomocą jednego przycisku: rezerwować pokoje, rejestrować się w hotelu bez kolejki nawet na 48 godzin przed przyjazdem, wybrać piętro, na którym będą nocować czy konkretny pokój.
Dzięki wykorzystaniu połączenia bluetooth, smartfon osoby podróżującej stanowi jednocześnie klucz do hotelowego pokoju, a w przypadku późnego przybycia do hotelu również do wejścia głównego do hotelu.
Dodatkowa usługa sprzątania oraz prośba "nie przeszkadzać", czy zamówienie taksówki, również mogą zostać ustawione zdalnie. Przy opuszczaniu hotelu również nie jest potrzebna obsługa hotelowa, co skraca procedurę wymeldowania.(js)