Gdzie postawić budkę telefoniczną w biurze?

Wprowadzenie elastycznego modelu hybrydowego w wielu biurach, wymusza również przemyślane rozmieszczenie elementów w przestrzeni pracy. Pojawia się coraz więcej nowych rozwiązań, które mają na celu optymalizację aranżacji. Jednym z takich innowacyjnych pomysłów są budki telefoniczne – małe, izolowane kabiny służące do prowadzenia prywatnych rozmów lub wideokonferencji. Aby zapewnić komfort korzystania z nich, ważne jest, aby nie były umiejscowione zbyt daleko od głównego obszaru pracy, a pracownicy mieli do nich łatwy dostęp. Gdzie zatem warto postawić biurową budkę telefoniczną? Podpowiadamy.

Dlaczego warto zainwestować w budki telefoniczne?

Warunki panujące na open space nie sprzyjają ważnym telefonom do klienta, kontrahenta czy współpracownika. Inwestycja w budki telefoniczne eliminuje wszelkie niedogodności podczas rozmów telefonicznych czy krótkich wideokonferencji. Do nieco dłuższych spotkań wideo warto wybrać kabinę akustyczną hushFree.S. Najważniejszą cechą tych innowacyjnych produktów jest ich zdolność do efektywnego wyciszania zewnętrznych dźwięków. Warunki panujące w budce mogą także złagodzić skrępowanie związane z mówieniem w obcym języku.

Ponadto, nie trzeba się obawiać, że w trakcie rozmowy telefonicznej lub wideo sprzęt rozładuje się, gdyż budki wyposażone są w gniazda do ładowania. Do istotnych udogodnień należy zaliczyć mobilność kabin, regulowane oświetlenie i wentylację czy ergonomiczny podłokietnik do podparcia podczas prowadzenia dłuższych rozmów telefonicznych. Więcej na temat budki telefonicznej można przeczytać w artykule: Kabina biurowa hushFree.S klasy A do wideokonferencji.

Analiza potrzeb pracowników - zrozumienie dynamiki pracy zespołowej

Decyzja o lokalizacji budki telefonicznej w biurze wymaga przemyślanej analizy potrzeb pracowników. Istotne jest umieszczenie kabin w miejscach, które zapewnią dostępność i jednocześnie nie będą zakłócać naturalnego przepływu pracy zespołowej. 

Warto pamiętać, że różnorodne role w organizacji - począwszy od osób o kreatywnym podejściu aż po specjalistów od analizy danych - wymagają indywidualnych poziomów koncentracji i prywatności. Dodatkowo analiza przestrzeni biurowej powinna koncentrować się na optymalnym wykorzystaniu dostępnego miejsca, uwzględniając zarówno potrzeby funkcjonalne, jak i estetyczne. 

Optymalne lokalizacje budki telefonicznej w biurze

Idealna lokalizacja powinna gwarantować swobodny dostęp dla każdego członka zespołu. Rozważyć można umiejscowienie akustycznej budki telefonicznej Hushoffice w niedalekiej odległości od przestrzeni wspólnych, takich jak sale konferencyjne czy strefy wypoczynku, aby umożliwić płynne przejście między pracą zespołową a zadaniami indywidualnymi, wymagającymi prywatności.

Budka telefoniczna w centralnej części open space

Umieszczenie budki telefonicznej w centralnym punkcie otwartej przestrzeni biurowej pozwoli na zminimalizowanie niepotrzebnego przemieszczania pracowników, skróci czas potrzebny na dotarcie do miejsca prowadzenia rozmowy w skupieniu i prywatności. Kabina nie zajmie dużo miejsca, ponieważ ma niecały metr głębokości. Nie tylko oszczędza przestrzeń, ale także harmonijnie wkomponowuje się w ogólny układ biurowy.

Odpowiednie rozmieszczenie budek hushFree.S umożliwi pracownikom prowadzenie rozmów bez zakłóceń i niechcianych przerw. Kabiny te stanowią oazę spokoju, oferują idealne warunki do pracy koncepcyjnej czy nawet krótkiego momentu relaksu w ciągu intensywnego dnia.

Budki telefoniczne w pobliżu sal konferencyjnych

Budka telefoniczna umieszczona w pobliżu sali konferencyjnej to ciekawe rozwiązanie zwłaszcza w firmach, w których odbywa się wiele rozmów biznesowych z kontrahentami. Takie miejsce pozwoli na wykonanie ważnego telefonu w warunkach zapewniających dużą prywatność. Dzięki odpowiedniej izolacji akustycznej nie trzeba się obawiać, że treść rozmowy prowadzonej w kabinie zostanie podsłuchana lub przypadkowo usłyszana przez osoby trzecie. 

Takie rozmieszczenie kabin pozwala na szybkie przejście od grupowej dyskusji do indywidualnych konsultacji. Bliskość sal konferencyjnych przyczynia się też do lepszego wykorzystania czasu podczas przerw między spotkaniami.

Biurowa budka telefoniczna przy wejściu

Umieszczenie budki telefonicznej przy wejściu do biura oferuje łatwy dostęp zarówno dla pracowników, jak i gości. Umożliwia im przeprowadzenie pilnych rozmów telefonicznych zaraz po przybyciu lub tuż przed opuszczeniem firmy. Co więcej, lokalizacja ta ogranicza zakłócenia w głównym obszarze pracy, gdyż goście nie muszą przemierzać całego biura, aby wykonać telefon. Dzięki temu pozostali pracownicy mogą skupić się na swoich zadaniach bez niepotrzebnych rozproszeń.

Budki telefoniczne w pobliżu stref odpoczynku i kuchni

Lokalizacja budki telefonicznej w pobliżu strefy odpoczynku lub kuchni to doskonały sposób na zapewnienie pracownikom komfortowego miejsca do prowadzenia prywatnych rozmów bez przeszkadzania osobom skupionym na pracy. Taka lokalizacja oferuje pracownikom dodatkową wygodę podczas przerwy - mogą nie tylko napić się kawy, zjeść przekąskę czy porozmawiać ze współpracownikami, ale również bez przeszkód przeprowadzić ważne rozmowy telefoniczne. To rozwiązanie sprawdza się w otwartych przestrzeniach biurowych, w których rozmowy telefoniczne mogą przeszkadzać innym, a prywatność jest trudna do zachowania.

Artykuł sponsorowany

.
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »