Polski producent mebli Belini rozszerza działalność na kolejne rynki

Belini, lider internetowej sprzedaży mebli w Europie, kontynuuje dynamiczny rozwój i ogłasza ekspansję na nowe rynki. Firma, która od 35 lat dostarcza wysokiej jakości meble, zdobyła zaufanie 2,5 miliona klientów w Polsce i za granicą. Teraz czas na kolejny krok w jej międzynarodowej strategii.

35 lat doświadczenia i innowacji

Belini to marka, która łączy wieloletnie doświadczenie z nowoczesnymi technologiami produkcji i sprzedaży. Firma od 18 lat działa w kanale internetowym, co pozwoliło jej zdobyć pozycję nr 1 w tej branży w Europie. Dzięki modelowi sprzedaży "door to door", Belini eliminuje pośredników, zapewniając klientom najlepszy stosunek ceny do jakości.

Nowoczesne technologie i ekologia

Belini wyróżnia się zastosowaniem zaawansowanych technologii, takich jak system RFID. Dzięki niemu każdy element mebla jest monitorowany od produkcji aż po dostarczenie do klienta, co minimalizuje błędy w logistyce i zwiększa satysfakcję klientów.

Firma kładzie także ogromny nacisk na ekologię i bezpieczeństwo swoich produktów. Posiada wszystkie dostępne w Europie certyfikaty ekologiczne, w tym:

  • Certyfikat Green Angel: potwierdzenie używania wysokiej jakości, bezpiecznych płyt drewnopochodnych.
  • Certyfikat FSC Green Wood: gwarancja korzystania z drewna pochodzącego z certyfikowanych, zrównoważonych upraw.
  • Certyfikat niskiej emisji formaldehydu: spełnianie najbardziej rygorystycznych norm ekologicznych na świecie.

Zrobotyzowane linie produkcyjne

Belini stawia na innowacje także w procesie produkcji. Zrobotyzowane linie produkcyjne pozwalają na utrzymanie najwyższej precyzji i jakości wykonania mebli. Dzięki temu produkty trafiają bezpośrednio z linii do klientów, co dodatkowo skraca czas realizacji zamówień.

Ekspansja na nowe rynki

Obecnie Belini jest dostępne w takich krajach jak: Czechy (CS), Słowacja (SK), Węgry (HU), Niemcy (DE), Francja (FR), Włochy (IT) i Austria (AT). Ekspansja na kolejne europejskie rynki jest odpowiedzią na rosnące zainteresowanie meblami marki oraz stale rozwijający się rynek e-commerce.

Podsumowanie

Belini to przykład polskiej firmy, która nie tylko odnosi sukcesy na rynku krajowym, ale także dynamicznie zdobywa uznanie za granicą. Dzięki innowacyjnym technologiom, modelowi sprzedaży bezpośredniej oraz dbałości o ekologię, marka wyznacza nowe standardy w branży meblarskiej. Ekspansja na kolejne rynki to naturalny krok w rozwoju tego uznanego lidera.

artykuł sponsorowany
materiały promocyjne
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »