Remarketing, czyli jak nie dać o sobie zapomnieć potencjalnemu klientowi

Artykuł sponsorowany

Jak działa remarketing?
Jak działa remarketing?sponsorowane

Remarketing, czyli co?

Remarketing dynamiczny, czyli komu wyświetlają się takie reklamy?

  • odwiedzić Twój e-sklep - bez względu na to, czy dokonały zakupu, czy nie;
  • wejść na bloga firmowego, aby przeczytać artykuł ekspercki;
  • zajrzeć na Twoją stronę firmową po ogólne informacje;
  • skorzystać z aplikacji mobilnej Twojej marki.
Remarketing dynamiczny - co to znaczy?
Remarketing dynamiczny - co to znaczy?sponsorowane

Jak działa remarketing?

Remarketing dynamiczny czy "standardowy"?

  • "Standardowy" remarketing zakłada, że reklamy wyświetlą się po prostu osobom, które były na danej stronie internetowej, ale komunikaty nie są personalizowane.
  • Dynamiczny remarketing pozwala na pełne dopasowanie reklamy do konkretnej osoby. To oznacza, że np. klient, który wrzucił do koszyka e-sklepu jakiś produkt, ale w ostatniej chwili wycofał się z zakupu, może otrzymać promocyjną ofertę na ten towar. Natomiast osoba, która ogólnie przeglądała katalog firmowy, dostanie przypomnienie o jego istnieniu. To zwiększa szanse sprzedażowe.
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?