Awaria w dużym banku. "Losowe utrudnienia w dostępie"

Bank PKO BP poinformował w poniedziałek po południu o problemach technicznych. Użytkownicy informują o kłopotach z logowaniem do aplikacji banku.

"Występują losowe utrudnienia w dostępie do aplikacji. Pracujemy nad przywróceniem pełnej funkcjonalności. Przepraszamy" - czytamy w komunikacie PKO BP.

Na problemy z logowaniem do aplikacji PKO BP zwrócili uwagę klienci banku w aplikacji downdetector.pl, która pokazuje w formie wykresu zgłoszenia o problemach przesłane w ciągu ostatnich 24 godzin w porównaniu ze zwykłą liczbą zgłoszeń według pory dnia (wykres poniżej).

Dodajmy, że PKO BP ma kilka milionów klientów korzystających z aplikacji mobilnej IKO.

Reklama

***

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: PKO BP SA | awaria w banku | Aplikacja mobilna banku | bank
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »