Awaria w PKO BP. Problemy z logowaniem do aplikacji mobilnej

Kilka procent użytkowników może doświadczać przejściowych problemów z logowaniem do aplikacji mobilnej PKO BP - poinformował w piątek bank.

Dodano, że problemy nie występują w serwisie internetowym iPKO.

"Kilka procent użytkowników może doświadczać przejściowych problemów z logowaniem do aplikacji mobilnej. Nie występują one w serwisie internetowym iPKO. Pracujemy nad rozwiązaniem sprawy" - przekazano.

PKO BP obsługuje osoby fizyczne, prawne oraz inne podmioty będące osobami krajowymi i zagranicznymi.

Skarb Państwa ma 29,43 proc. udziału w kapitale zakładowym banku.

Zobacz także:

PAP
Dowiedz się więcej na temat: PKO BP SA | bank
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »