BGŻ chce być w wielkiej trójce
BGŻ chce być w trójce największych graczy na rynku usług dla MSP
Bank BGŻ liczy, że dzięki nowym produktom w ciągu kilku lat będzie w trójce największych banków świadczących usługi dla sektora małych i średnich firm. BGŻ planuje także podwojenie swojego udziału w rynku mikroprzedsiębiorstw - poinformował Waldemar Maj, wiceprezes banku.
"Obecnie blisko 8 proc. firm z segmentu MSP to nasi klienci. W ciągu kilku lat chcemy być na tym rynku w trójce największych graczy" - powiedział w środę Maj na konferencji prasowej. "Naszym celem jest także podwojenie udziały rynkowego w rynku mikroprzedsiębiorstw" - dodał. Obecnie w segmencie małych i średnich firm (czyli firm, których roczne obroty wynoszą od 3 mln zł do 40 mln zł) udział BGŻ wynosi 7,8 proc., a w rynku mikroprzedsiębiorstw 1,9 proc. Bank podał również, że w segmencie usług dla korporacji (firm o obrotach powyżej 40 mln zł) jego rynkowy udział wynosi 6,3 proc.