Biedronka zamrozi ceny tych produktów! Sieć ogłasza "tarczę antyinflacyjną"
"Tarcza Biedronki Antyinflacyjna" - tak nazywa się nowa akcja, w ramach której dyskonter zobowiązuje się do "niepodnoszenia cen najczęściej kupowanych produktów do końca czerwca" - napisały wiadomoscihandlowe.pl. Zamrożenie cen ma objąć 150 produktów dostępnych w ofercie sieci. Ale to nie wszystko.
Dodatkowo Biedronka składa też zapewnienie, że do końca czerwca ich ceny nie wzrosną. Co więcej, jeśli klient znajdzie ten sam lub porównywalny produkt w niższej regularnej cenie w sklepie konkurencyjnym, Biedronka zwróci mu różnicę.
Oprócz tego, w przypadku kilkunastu produktów z grupy ultrafresh, w skład której wchodzą owoce, warzywa, świeże ryby i świeże mięso, Biedronka daje gwarancję, że w sklepach jej sieci będą one najtańsze na rynku. Sieć podkreśla, że te produkty - należące do kategorii o bardzo krótkim terminie przydatności do spożycia - cechują się "co do zasady dużą dynamiką zmienności cen".
Start programu wspiera kampania, w której 12 przedstawicieli Działu Zakupów składa w imieniu firmy zobowiązanie, że cena produktów z ich kategorii nie wzrośnie. W filmie nie występują aktorzy, ale realni pracownicy Biedronki, odpowiadający za procesy zakupowe w firmie. Dyskonter podkreśla, że osoby te personalnie uwiarygadniają zapewnienie o niezmienności cen.
- Filmy z naszym udziałem trudno nazwać elementem kampanii marketingowej, bo nie o sam marketing tu chodzi. Będąc świadomymi, że żyjemy w dobie rosnącej inflacji i zmieniającej się rzeczywistości, chcemy dać klientom poczucie stabilizacji, publicznie gwarantując, że w sieci sklepów Biedronka cena ponad 150 najważniejszych produktów nie zmieni się do czerwca. Wspomniane produkty mają również gwarancję najniższej ceny, która oznacza zwrot różnicy, jeżeli gdziekolwiek cena regularna porównywalnych produktów byłaby niższa - deklaruje cytowany w komunikacie Grzegorz Pytko, dyrektor handlowy w sieci Biedronka.
Grupa Polsat Plus i Fundacja Polsat razem dla dzieci z Ukrainy
Największa sieć handlowa w Polsce deklaruje, że jeżeli klient w tym samym tygodniu kupi w sklepie konkurencyjnym taki sam lub, w przypadku marek własnych Biedronki, porównywalny produkt m.in. pod względem wagi, składu i wartości odżywczej - w niższej regularnej cenie, otrzyma zwrot różnicy w postaci e-kodu. Limit zakupu danego produktu uprawniającego do zwrotu różnicy w cenie wynosi 20 sztuk lub kilogramów dziennie.
Lista 15 sieci sklepów uznanych za konkurencyjne na potrzeby tej akcji obejmuje takich sprzedawców jak: Aldi, Arhelan, Auchan, Carrefour, Delikatesy Centrum, Dino, Intermarche, Kaufland, Lidl, Netto, Polomarket, Rossmann, Stokrotka, Topaz i Żabka.
- Na naszej liście 150 najczęściej kupowanych artykułów znalazły się nie tylko produkty pierwszej potrzeby, ale również słodycze, za które odpowiadam. Jest to dla mnie osobiście ważne, że w każdym obszarze bronimy budżetów domowych naszych klientów. Cieszy mnie fakt, że w tych ciężkich czasach dbamy o to, aby klienci mogli osłodzić sobie tę trudną codzienność - deklaruje cytowana w komunikacie Agata Maj, dyrektorka kategorii odpowiedzialna za kategorię słodyczy.
Produkty objęte tarczą antyinflacyjną Biedronki wyróżniać będzie w sklepach specjalna etykieta cenowa.
Akcja Biedronki wystartowała 12 kwietnia.