CCC otwiera sklepy odzieżowe. Nowa marka stanie głównie w małych miastach
Grupa CCC znana przede wszystkim ze sprzedaży znanego na całym świecie obuwia, teraz kontynuuje swoją ekspansję na rynek odzieżowy. Powstaje sieć sklepów Worldbox, a tego typu placówki mają pojawić się przede wszystkim w mniejszych miejscowościach.
- Grupa CCC tworzy kolejną markę odzieżową. Sklepy Worldbox staną przede wszystkim w mniejszych miejscowościach.
- Do 2030 roku powstać ma 1200 sklepów nowej marki.
- To już kolejna marka odzieżowa tej sieci. CCC jest także właścicielem Modivo i HalfPrice.
Jeden z liderów rynku obuwniczego w Polsce, a więc Grupa CCC kontynuuje swoją ekspansję na rynek odzieżowy w Polsce. Wśród nowości jest pojawienie się nowej sieci sklepów Worldbox.
Plany CCC ogłosił prezes grupy, Dariusz Miłek. W trakcie konferencji poświęconej wynikom finansowym mówił on także o powstaniu nowego konceptu odzieżowego - Worldbox. Ma to być istotna konkurencja dla spółki LPP (Reserved, Cropp, House, MOHITO i Sinsay).
"Rynek odzieżowy jest cztery razy większy i moim zdaniem łatwiejszy do opanowania niż obuwniczy. Chcemy przerzucić CCC i Half Price na ten rynek" - mówił dziś Dariusz Miłek cytowany przez "Rzeczpospolitą".
Dodawał, że na ten moment wierzy on w Worldbox bardziej niż w HalfPrice. Nowa sieć sklepów odzieżowych ma liczyć 1200 sklepów już w 2030 roku.
"Otwieramy sieć Worldbox. Zaczynamy z partnerem od franczyzy. Sklepy Kaes z czasem zmienią nazwę. To będzie sieć casualowo-sportowa", tłumaczył prezes grupy.
Sieć Worldbox liczy sobie obecnie 150 sklepów, które należą do marki Kaes. CCC ma w nich 10 proc. udziałów. Kolejne sklepy powstawać będą przede wszystkim w mniejszych miejscowościach i powierzchniowo będą przypominać salony CCC.
W tych sklepach znaleźć można szeroką gamę odzieży znanych marek, m.in. Adidas, Puma, Reebok, 4F, Kappa, Converse, Vans, Guess czy Crocs. To nie pierwsza odzieżowa marka Grupy CCC. Spółka od lat prowadzi także Modivo i HalfPrice. Każda z tych marek ma rozrastać się w najbliższym czasie. Powstać ma również wspólny program lojalnościowy dla wszystkich sieci tej grupy. Chodzi o łącznie 20 mln klubowiczów.