Cztery mln kont w PKO BP
Jubileuszowy klient otrzymał w nagrodę laptop i rachunek w internetowym oddziale e-PKO. Internetowe usługi, to najnowsza oferta największego polskiego banku detalicznego.
Od 6 grudnia br. w internetowym oddziale PKO można otworzyć rachunek oszczędnościowo-rozliczeniowy e-Superkonto oraz rachunki oszczędnościowe e-Lokata (na okres od 7 dni do 36 miesięcy) i e-Progresja, czyli konto z możliwością dokonywania wypłat także w trakcie trwania lokaty.
Dzięki wprowadzeniu nowej oferty klienci mogą dysponować swoimi pieniędzmi przez całą dobę bez konieczności odwiedzania placówek banku. W pierwszym tygodniu funkcjonowania e-Superkonta rachunek taki założyło blisko 1000 osób. Przedstawiciele banku prognozują, że w ciągu najbliższych dwóch lat internetowe konto w PKO BP założy 30 tys. Polaków. Bank planuje poszerzenia w najblizszym czasie usług świadczonych w ramach pakietu e-PKO o kredyt bezgotówkowe i gotówkowe, powiadamianie przez telefon komórkowy (SMS i WAP) oraz e-mailem, a także usługę VOICE.
Na razie PKO BP jest liderm w tradycyjnej bankowości, a udział banku w rynku rachunków oszczędnościowo-rozliczeniowych w końcu września br. wynosił 39 proc. Bank planuje dalszy rozwój, liczba 1200 istniejących placówek ma zostać powiększona o kolejnych 200. Nowe placówki będą tworzone głównie w dużych aglomeracjach miejskich. Celem PKO BP w nadchodzącym roku jest utrzymanie pozycji lidera na rynku usług detalicznych między innymi dzięki udoskonalaniu techniki obsługi klienta.