Ecommerce Trends CEE 2015 już 22-23 września 2015 w Warszawie

To już 6. edycja Konferencji Ecommerce Trends, której 5 poprzednich odsłon cieszyło się ogromnym zainteresowaniem. Ecommerce Trends CEE 2015 koncentruje się na najistotniejszych aspektach handlu internetowego, handlu transgranicznym, mobilnym, nowoczesnych usługach logistycznych, płatnościowych i marketingowych. Podczas dwóch dni konferencji pokazane zostaną najciekawsze projekty ecommerce, najnowsze dane dotyczące rynku czy najbardziej nowatorskie usługi dla tego segmentu.

Firmy rozszerzają swą działalność poza rodzimy rynek, na inne kraje Unii Europejskiej oraz poza Unię. Sprzedają coraz więcej produktów i usług w sklepie internetowym czy mobilnym (według Ministra Cyfryzacji Unii Europejskiej, ok. 75 proc. wszystkich firm Unii Europejskiej sprzedaje towary poprzez internet). Wiele z tych firm usiłuje zachęcić swych klientów do sprzedaży wielokanałowej, gdzie konsument jest w kontakcie zarówno ze sklepem stacjonarnym jak i internetowym. Rezultatem powyższych zmian jest znaczący wzrost w segmencie rynku B2C i duży wzrost na rynku B2B. Przykład - transgraniczny e-commerce rozwija się 7 razy szybciej niż PKB, na świecie. Jakie szanse i wyzwania stoją przed właścicielami sklepów opowie podczas konferencji Grzegorz Wójcik z Izby Gospodarki Elektronicznej.

Reklama

Na Ecommerce Trends 2015 pojawi się wielu gości zagranicznych z regionu. Przedstawiciel Ozon.ru, jednego z czołówki największych rosyjskich sklepów wystąpi w drugim dniu konferencji. - Kiedy firma OZON.ru rozpoczęła działalność w 1998 r. - mówi Mikhail Osin, head of business development Ozon.ru - nie było infrastruktury e-commerce. Nie było żadnych usług kurierskich. Teraz Ozon jest jak nowa firma. 15 lat temu była małym sklepem wysyłającym paczki z książkami. Obecnie, oferujemy 4 mln produktów, kilkanaście wygodnych metod dostawy i płatności zarówno internetowe jak i mobilne. Więcej o naszej strategii i działaniu, które odpowiadają za tak duży sukces opowiem podczas Ecommerce Trends CEE 2015 - dodaje Mikhail.

Zmieniają się preferencje zakupowe; do niedawna klienci przed dokonaniem zakupu przez internet oglądali produkt w sklepie stacjonarnym. Dzięki umożliwieniu bez kosztowej dostawy i zwrotu towaru, klienci szybciej decydują się na zakup online. Konsumenci/kupujący przez internet, nabywający produkty czy usługi online stają się bardziej wymagający, oczekując doskonałej prezentacji produktu, bezpiecznych płatności, większego wyboru towarów, konkurencyjnych cen oraz szybkiej dostawy. Coraz częściej o przewadze konkurencyjnej sklepu będzie decydowała technologia -wydajna platforma sklepowa spięta z systemem obsługi zamówień i wysyłki towaru, tak aby zapewnić jak najszybszą dostawę do klienta, systemy dynamicznego zarządzania ceną, zautomatyzowane narzędzia marketingowe, wygodne płatności, wszystko to pozwala właścicielom sklepów obsługiwać zamówienia we wszystkich kanałach zarówno sklepach stacjonarnych, online oraz mobile.

- W tej edycji oprócz ciekawych projektów ecommerce jak CDP.pl, SuperPharm.pl, dbsklep.pl, Abstarwear, Ozon.ru, F64.ro, Acomware.cz stawiamy na przegląd nowatorskich usług i narzędzi pomocnych w prowadzeniu biznesu ecommerce- mówi organizatorka konferencji Agnieszka Świtkowska co-founder NoNoobs. - Wypada podkreślić unikalność naszego programu, na żadnej z polskich konferencji dotyczących ecommerce nie można było zobaczyć prezentacji największych europejskich sklepów jak np. Ozon.ru.- dodaje.

- Konferencje z cyklu Ecommerce Trends to już ponad 2000 uczestników w 6 edycjach - mówi Dariusz Sokołowski, co-founder NoNoobs.pl SA. - Na tą edycję zaprosiliśmy ponad 30 prelegentów z Polski i zagranicy, zmieściliśmy prawie 30 prezentacji i spodziewamy się ponad 200 osób. Tak jak w ubiegłym roku, w edycji CEE, nie zabraknie przekrojowych prezentacji pokazujący stan okolicznych rynków, trendów i najważniejszych firm z regionu. Ecommerce Trends to także znakomite miejsce do nawiązania kontaktów biznesowych, również na szczeblu międzynarodowym - dodaje Dariusz Sokołowski.

Znaczny wzrost handlu transgranicznego to wyzwanie dla firm logistycznych muszą oferować rozwiązania transgraniczne, stosując podejście regionalne. - Na skutek nieustannego wzrostu e -commerce i zwiększania konkurencyjności - mówi Gunnar Adalberth, directof of business development w UPS - coraz ważniejsza staje się logistyka zwrotna . Kupujący przez Internet mogą zwrócić praktycznie wszystko, co kupili w sieci. Kiedyś, dostawa do domu była jedyną przyjętą metodą dostawy. Obecnie, kupujący przez internet wymagają większego wyboru metod dostawy takich, jak na przykład Punkty Odbioru. Więcej o trendach w logistyce już 22 września podczas mojej prezentacji na Ecommerce Trends CEE 2015 - dodaje Gunnar.

Strona konferencji: http://2015cee.ecommercetrends.pl/

Bilety: http://2015cee.ecommercetrends.pl/rejestracja-na-konferencje

Program: http://2015cee.ecommercetrends.pl/program

NoNoobs.pl SA (http://www.nonoobs.pl/). To grupa doświadczonych organizatorów e-biznesowych imprez. W 2008 r. przygotowaliśmy jedną z pierwszych konferencji na temat polskiego rynku e-commerce. Konferencje NoNoobs w prawie każdym aspekcie związane są z tematyką internetu, mobile czy gier. Przede wszystkim, wiemy jednak, jak przygotować programy wydarzeń z najlepszymi merytorycznie treściami oraz wykorzystaniem nowoczesnych narzędzi komunikacyjnych. Jesteśmy dumni z tego, że poziom imprez organizowanych przez NoNoobs stoi na najwyższym poziomie. Do naszych najbardziej znanych wydarzeń należą - Game Industry Trends, Revenue Trends, Generation Mobile, Social Enterprise, Ecommerce Trends czy adUniverse.

Dowiedz się więcej na temat: ecommerce
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »