Jak odzyskać pieniądze po awarii w PKO BP i Euronecie?
Awaria usunięta. Jednak niektórzy klienci banku PKO BP i bankomatów Euronetu nadal mają problemy z odzyskaniem błędnie zaksięgowanych pieniędzy.
Aneta Styrnik-Chaber z biura prasowego PKO BP powiedziała IAR, że wszystkie blokady środków, które zostały założone pomimo niezrealizowanych przez klientów operacji kartami, zostały przez bank anulowane automatyczne.
Jednak w przypadku, kiedy transakcje zostały już zaksięgowane, klienci muszą złożyć reklamację do banku na przykład poprzez infolinię. Zgodnie z prawem każdy bank ma 30 dni na rozpatrzenie reklamacji.
Klienci Banku PKO BP oraz bankomatów Euronet w czasie weekendu mieli problemy z wypłatą z kont gotówki, w niektórych przypadkach nie mogli płacić kartami.
Problem dotyczy klientów PKO BP, którzy mają karty debetowe VISA. Na początku minionego weekendu nie można było wypłacić pieniędzy w bankomacie, albo zapłacić w sklepie, a pieniądze były blokowane na koncie. Większości klientów pieniądze zostały już zwrócone, chociaż nie wszystkim.