Klienci wybierają najlepszy sklep internetowy

"Już za niespełna miesiąc zostanie opublikowany największy ranking sklepów internetowych - Zaufane Opinie Ceneo.pl 2016."

W tegorocznej ósmej edycji ranking zyskał odświeżoną formułę i nowy, rozbudowany układ kategorii. Na szczególną uwagę zasługuje kategoria -Wybór Użytkowników-, w której zwycięzcę wskaże głosowanie klientów.

Głosowanie w kategorii -Wybór Użytkowników- rozpoczęło się 3 października i potrwa do 17 października.

Swój głos może oddać każdy internauta na stronie http://www.glosowanie.ceneo.pl/ - wystarczy zalogować się za pomocą Facebooka, wybrać z listy logo ulubionego sklepu, które przekierowuje na jego stronę w serwisie Ceneo.pl, a następnie kliknąć tam w dedykowany głosowaniu baner.

Reklama

Każdy głosujący w -Wyborze Użytkowników- ma także szansę na wygranie cennych nagród (m.in. konsoli Play Station 4 i telewizora Smart TV).

Warunkiem udziału w konkursie jest oczywiście oddanie głosu i kreatywne dokończenie zdania -" Zakupy w internecie zaczynam od..." .

Wyniki:

Zwycięzcę głosowania w kategorii -Wybór Użytkowników- poznamy 25 października podczas internetowej Gali Rankingu E-zakupów Zaufane Opinie 2016.

Podczas Gali nagrodzimy aż 42 sklepy w 14 kategoriach:

- Dom i wnętrze

- Dla dziecka

-Budowa i ogród

-Moda i dodatki

-Multimedia

- Uroda i zdrowie

-Motoryzacja

-Styl życia

-Technologia

- Sprzęt RTV i AGD

-Hobby i zwierzęta

- Najlepszy sprzedawca w -Kup na Ceneo-

-Debiuty na Ceneo.pl

-Wybór Użytkownika

Poznamy także rankingi najlepszych kurierów i najlepszych produktów. Dodatkowo przyznane będą certyfikaty dla sprawdzonych pod kątem zakresu funkcjonalności platform e-commerce.

Organizatorem rankingu jest Ceneo.pl a patronem mediowym Interia.

"Zagłosuj na swój sprawdzony sklep internetowy"

................................

Obecnie w Polsce jest około 23,5 tysiąca sklepów internetowych W 2020 roku będzie ich już ponad 30 tysięcy. Wraz z rozwojem rynku e-commerce systematycznie rosło będzie również zapotrzebowanie tego sektora na rozwiązania analityczne. Dla internauty AD 2020 najważniejszym elementem w zakupach internetowych pozostanie niezmiennie cena, więc e-sklepy, rywalizując o portfele użytkowników Sieci, będą musiały skusić ich rozsądną polityką cenową twierdzą analitycy. Według prognoz firmy eMarketer globalna liczba użytkowników podpiętych do internetu już w tym przekroczy próg 3 miliardów osób, natomiast do 2018 roku już co drugi człowiek na ziemi będzie internautą.
Dowiedz się więcej na temat: e-handel | sklepy internetowe | e-commerce | rankingi
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »