Lidl udostępnia nowe płatności. Akceptować będzie karty i kupony znanej sieci
Nowa forma płatności i gotowe posiłki dostępne na wyciągniecie ręki. Lidl Polska dołączył do grona akceptantów Pluxee Polska, co oznacza, że osoby posiadające karty Pluxee będą mogły płacić nimi w sklepach Lidl Polska.
Lidl Polska podejmuje współpracę partnerską z Pluxee Polska. Przez nowe formy płatności otwiera się na kolejne grupy klientów, którym oferuje także coraz szerszy asortyment.
- Wspólnie z Lidl Polska wypracowaliśmy formę współpracy partnerskiej, która odpowiada na aktualne potrzeby konsumentów. Użytkownicy Pluxee przyzwyczaili się do swobodnych płatności - dosłownie - na każdym kroku - mówi Arkadiusz Rochala, dyrektor generalny Pluxee Polska cytowany przed wiaodmoscihandlowe.pl
Dla klientów ta współpraca oznacza, że posiadacze benefitów żywieniowych Pluxee zyskają dostęp do oferty dań gotowych i innych produktów w Lidlu. Dotyczyć to będzie zarówno marek własnych, jak i znanych producentów.
- W sieci dostępny jest szeroki wybór produktów convenience, słone i słodkie przekąski, świeże warzywa i owoce oraz inne produkty marek własnych Lidl. W wybranych sklepach dostępne są także gotowe produkty od cateringu dietetycznego marki Body Chief - mówi Aleksandra Robaszkiewicz, dyrektorka ds. Corporate Affairs i CSR w Lidl Polska cytowana przez portal.
Nowe płatności mają być dostępne w ponad 850 sklepach. Użytkownicy kart i kuponów promocyjnych Pluxee będą mogli płacić nimi, korzystając z coraz szerszej oferty gotowych dań i produktów, z których można posiłki przygotować.
Mimo że tylko 5 proc. uprawnionych pracowników korzysta w Polsce z dofinansowań do posiłków, to rynek ten wart jest obecnie 1,7 mld zł, a w ciągu najbliższych lat powiększy się nawet trzykrotnie. Już za trzy lata z benefitów pracowniczych w formie voucherów na lunch czy innych dofinansowań będzie korzystać już 18 proc. pracowników.
- Dofinansowanie do posiłków jest obecnie jednym z najkorzystniejszych finansowo benefitów pozapłacowych - zarówno dla pracodawcy, jak i dla pracownika. Dlatego popyt na to rozwiązanie będzie dynamicznie rósł - dodaje Rochala.
W ramach współpracy z Pluxee Lidl zaproponuje swoim klientom dodatkowe oferty i zapewne także promocje dostępne tylko w aplikacji mobilnej i przez tę platformę. Dotychczas do sieci Pluxee dołączyły już inne duże placówki: Biedronka, Żabka czy choćby Aldi. W ramach współpracy Lidl poniesie tylko koszty prowizji naliczanej od zrealizowanych transakcji. Nie będzie opłacać stałego abonamentu ani nie poniesie opłaty na start.