Loteria Biedronki. Wyniki losowania! Jak sprawdzić, czy wygrałeś?
Co tydzień sieć sklepów Biedronka losuje pięć nagród o wartości 500 tys. zł. Chodzi o akcję "Wielka loteria. Wygraj mieszkanie z Biedronką" - tak reklamuje swoją promocję właściciel dyskontów. Za nami losowania mieszkań, a w zasadzie pieniędzy na nie - napisały wiadomoscihandlowe.pl.
Pierwsi zwycięzcy w "Wielkiej loterii" sieci sklepów Biedronka dowiedzieli się już o swojej wygranej.
Spółka Jeronimo Martins Polska, do której należą popularne dyskonty, zawiadomiła właścicieli szczęśliwych kuponów we środę, 16 lutego br. i wkrótce ogłosi ich dane. W najbliższych tygodniach odbędą się kolejne losowania.
Osoby, które od 7 lutego 2022 roku dokonały zakupu za co najmniej 99 zł i zgłosiły kasjerowi chęć udziału w mieszkaniowej loterii Biedronki, miały lub nadal mają szansę na zdobycie nagrody. Akcja promocyjna trwa do 16 kwietnia 2022 roku włącznie.
Loteria w sklepach Biedronka umożliwia wzięcie udziału w losowaniu tylko jednego typu nagrody, to pieniądze na mieszkanie lub dom, dokładnie na 50 mieszkań lub domów. Spółka Jeronimo Martins przeznaczyła na nagrody w tej akcji promocyjnej aż 25 mln zł i będzie rozdawać je w dziesięciu transzach.
W loterii może wziąć udział wyłącznie osoba, na którą jest zarejestrowana karta Moja Biedronka. To ona zostanie laureatem konkursu, nawet wtedy, gdy kupon dołączony do paragonu znalazł się w rękach kogoś innego.
Akcja promocyjna Biedronki zbiega się z kilkoma istotnymi wydarzeniami. Przede wszystkim wrócił zakaz handlu w niedziele. Sieci handlowe chcą przekierować strumień niedzielnych klientów do swoich sklepów na zakupy w piątek i sobotę.
Pieniądze na własny dom to zachęta nie tylko dla stałych klientów Biedronki, lecz także dla lojalnych fanów sklepów Lidla, Netto czy Dino, którzy ściągnięci przez loterię będą wracać do Biedronek w przyszłości.
Dodatkowo już wkrótce zadebiutuje na rynku nowa aplikacja mobilna Biedronki, a firma zachęcając loterią klientów do rejestrowania się w programie lojalnościowym, buduje potężną bazę danych, która pomoże sieci sterować ruchem klientów w całym kraju. Z karty Moja Biedronka korzysta obecnie ponad 10 mln klientów.
BIZNES INTERIA na Facebooku i jesteś na bieżąco z najnowszymi wydarzeniami