Nowy serwis internetowy BGŻ

Pod adresem www.bgz.pl dostępny jest nowy serwis internetowy Banku Gospodarki Żywnościowej S.A.

Pod adresem www.bgz.pl dostępny jest nowy serwis internetowy Banku Gospodarki Żywnościowej S.A.

Uruchomienie serwisu jest kolejnym krokiem przybliżającym budowę zintegrowanego systemu internetowego BGŻ. Serwis powstał dzięki współpracy banku z firmą e-point.

Serwis nawiązuje swoją stylistyką do nowego wizerunku banku. Efekt ten osiągnięto m.in. dzięki bardziej przejrzystemu i nowoczesnemu interface'owi użytkownika. Główne menu nawigacyjne zostało umieszczone w centralnej części ekranu, natomiast podstawową treść serwisu podzielono na trzy funkcjonalne części. Odpowiadają one głównym grupom klientów, do których bank adresuje swoją ofertę, tj. do klientów indywidualnych, firm oraz instytucji

Reklama

i osób związanych z sektorem rolno-spożywczym.

Nowoczesność serwisu BGŻ to nie tylko grafika, ale przede wszystkim aktualność informacji. Gwarantuje ją zastosowana platforma software'owa, pozwalająca osobom odpowiedzialnym za zarządzanie treścią serwisu w krótkim czasie wprowadzać, edytować lub kasować dowolne informacje.

Osiągnąć wysoką funkcjonalność udało się dzięki logicznemu układowi treści, który pozwala na intuicyjne odnajdywanie informacji, jak również poprzez zastosowane aplikacje. Służy temu m.in. wyszukiwarka wewnętrznych dokumentów, umożliwiająca przeszukiwanie zasobów informacyjnych systemu wg wpisanych słów.

Nowy serwis zawiera także wiele innych ułatwień i nowości dla użytkowników - np. system pomocy, słownik terminów bankowych i finansowych, kalkulatory walutowe

i kredytowe, aktualne kursy walut, a także kompendium praktycznych informacji o banku (m.in. adresy placówek i bankomatów).

W najbliższym czasie bank planuje stworzyć elektroniczny biuletyn z informacjami dotyczącymi oferty produktowej BGŻ (wraz z linkami do poszczególnych stron serwisu). Będzie on rozsyłany do klientów banku oraz osób niezarejestrowanych w serwisie. Dzięki osobnej aplikacji adresowanej do dziennikarzy, także przedstawiciele mediów uzyskają dodatkową możliwość kontaktu z bankiem.

Nowością serwisu jest dział "Rozrywka" zawierający m.in. gry interaktywne, logo banku na telefon komórkowy oraz kartki okolicznościowe wysyłane e-mailem.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: bank | serwis | serwis internetowy
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »