Oszuści atakują klientów mBanku

W ostatnich dniach klienci mBanku mogli napotkać fałszywy komunikat związany z pozornym testowaniem oraz zmianą dostawcy usług GSM w mBanku na T-Mobile - poinformował bank na swojej stronie internetowej.

W ostatnich dniach klienci mBanku mogli napotkać fałszywy komunikat związany z pozornym testowaniem oraz zmianą dostawcy usług GSM w mBanku na T-Mobile - poinformował bank na swojej stronie internetowej.

Treść tego komunikatu nie została wygenerowana przez Bank, lecz wskutek działania szkodliwego oprogramowania na komputerze użytkownika - ostrzega bank.

W przypadku wygenerowania poniższej wiadomości, nie należy wprowadzać otrzymanego SMS-a, ani podejmować żadnych dalszych kroków zasugerowanych w komunikacie.

W celu uzyskania szczegółowych informacji prosimy o nawiązanie kontaktu z mLinią pod numerem 801 300 800 lub 42 6 300 800.

mBank przypomina, że przed potwierdzeniem operacji należy uważnie przczytać SMS-a z kodem, aby upewnić się, że dotyczy on właściwej operacji.

Reklama
INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: atakował | oszust bankowy | mBank
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »