PKO odblokuje dostęp do pieniędzy po wielkiej awarii

Jeszcze dziś zostaną odblokowane wszystkie pieniądze po piątkowej i sobotniej awarii w PKO BP - tak twierdzą przedstawiciele banku. Po awarii kart VISA wiele osób miało zablokowane środki na koncie. Niektórzy czytelnicy nadal informują nas o problemach z wypłatą pieniędzy.

Pracownicy PKO BP uspokajają i twierdzą, że automatycznie odblokują dostęp do pieniędzy. Nie trzeba więc zgłaszać do banku specjalnych reklamacji - zapewnia rzeczniczka banku.

Problem dotyczy klientów PKO BP, którzy mają karty debetowe VISA. Jeżeli na początku minionego weekendu ktoś próbował wypłacić pieniądze w bankomacie, albo zapłacić w sklepie, to nie mógł tego zrobić, ale pieniądze i tak były blokowane na koncie. Większości klientów środki zostały już zwrócone, chociaż nie wszystkim.

Blokady środków dotyczące operacji kartowych realizowanych przy użyciu kart debetowych VISA w bankomatach sieci PKO Banku Polskiego oraz obcych w czasie trwania utrudnień w dniach 8.11 i 9.11 zostaną automatycznie anulowane przez bank. Nie ma konieczności zgłaszania niezasadnych blokad. Jednocześnie informujemy, że zdecydowana większość operacji już została rozliczona na rachunkach klientów - twierdzi bank.

Reklama

Podobny problem mieli klienci mBanku, którzy korzystali z bankomatów Euronetu. W tym przypadku również pieniądze są automatycznie zwracane.

Krzysztof Berenda

Więcej informacji ekonomicznych na RMF24.pl

RMF
Dowiedz się więcej na temat: PKO BP SA | bankomaty | PKO | awaria | awaria w banku | bankomat | RMF FM
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »