Polskie banki zapowiadają przerwy techniczne. Weekendowe utrudnienia dla klientów

W najbliższy weekend i w następnym tygodniu klienci kilku banków muszą liczyć się z komplikacjami w związku z prowadzonymi pracami modernizacyjnymi. Wystąpią problemy głównie z płatnościami w internecie, aplikacjami mobilnymi i Blikiem.

Kilkugodzinne przerwy, przeważnie nocne, dotyczą następujących banków:

  • Bank Pocztowy
  • mBank
  • ING Bank Śląski
  • Nest Bank
  • Toyota Bank
  • BNP Paribas

Bank Pocztowy. Przerwa już w piątek przed północą

Z powodu prac modernizacyjnych w Banku Pocztowym w nocy z piątku na sobotę (8/9 grudnia) od godz. 22:30 do godz. 07:00 nie będą dostępne usługi takie jak:

  • płatności mobilne Blik
  • płatności Pay-By-Link
  • płatności MoneyGram
  • przelewy i operacje na kartach w bankowości internetowej i mobilnej
  • automatyczne płatności za autostrady Autopay
  • doładowania telefonu na kartę
  • wnioski o Kredyt online i inne wnioski w Markecie Cyfrowym, w tym wnioski o kartę kredytową, usługi pocztowe e-Awizo oraz Polecony do skrzynki, wnioski o przystąpienie do promocji po otwarciu Konta w Porządku lub zarejestrowanie karty w promocji Mastercard Bezcenne Chwile oraz wnioski związane z Tarczami Finansowymi
  • wnioski o karty debetowe
  • wnioski o przeniesienie rachunku z innego banku
  • wnioski o kontakt na stronie banku pocztowy.pl

W tym czasie płatności kartą w sklepach stacjonarnych i internetowych oraz wypłaty z bankomatów będą przebiegać bez zakłóceń.

mBank. Bez przelewów ekspresowych

Z powodu prac technicznych prowadzonych przez Krajową Izbę Rozliczeniową w mBanku w niedzielę (10 grudnia) od godz. 00:30 do godz. 4:30 klienci nie zrealizują przelewów na telefon BLIK i przelewów ekspresowych. Usługi będą niedostępne zarówno w serwisie transakcyjnym, jak i na urządzeniach mobilnych.

ING Bank Śląski. Bez Blika

Z powodu prac serwisowych w ING Banku Śląskim w niedzielę (10 grudnia) od godz. 00:30 do godz. 4:30 nie będzie można zrobić przelewu ekspresowego (Express Elixir) i przelewu na telefon Blik do innego banku. Nie będzie również możliwe odbieranie przelewów przez bank. Pozostałe formy przelewów będą działały prawidłowo.

Reklama

Wcześniej, w sobotę (9 grudnia) od godz. 08:00 do godz. 20:00 niedostępny będzie moduł Makler w Moim ING.

Nest Bank. Problemy z bankowością elektroniczną

Z powodu prac technicznych w Nest Banku w niedzielę (10 grudnia) od godz. 0:30 do godz. 4:30 nie będzie można:

  • zmienić limitów w bankowości elektronicznej
  • dokonywać płatności Blikiem i Visa Mobile
  • potwierdzać płatności za zakupy kartą w internecie przy użyciu bankowości elektronicznej
  • zapłacić w sklepie internetowym, korzystając z linka do płatności
  • zlecić ani otrzymać przelewu natychmiastowego
  • obsługiwać saszetek (zasilenie, zmiana częstotliwości, usunięcie saszetki)

W tym czasie będzie można płacić kartą płatniczą, a także za pomocą Apple Pay, Google Pay, zegarka i opaski (Fitbit, Garmin Pay) w sklepach stacjonarnych. Możliwe będzie także wpłacanie i wypłacanie gotówki z bankomatów korzystających z kart płatniczych.

Toyota Bank. Bez szybkich płatności

Z powodu prac modernizacyjnych w Toyota Banku w niedzielę (10 grudnia) od godz. 08:00 do godz. 16:00 mogą wystąpić utrudnienia w dostępnie do Automatycznego Serwisu Telefonicznego, Systemu Bankowości Elektronicznej, usług tzw. szybkich płatności, autoryzacji płatności kartowych oraz w dostępie do wyciągów i zmian limitów.

BNP Paribas. Przerwa w środę

Z powodu prac technicznych w BNP Pairbas w środę (13 grudnia) od godz. 00:00 do godz. 06:00 serwis www.bnpparibas.pl będzie niedostępny. Podczas przerwy możliwy będzie dostęp do systemów transakcyjnych, prezentowane będą numery infolinii oraz do zastrzegania kart.

Opr. JB

INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »