Ubezpieczenie na życie CU studenckim produktem roku
Commercial Union Polska - Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie otrzymało tytuł Studencki produkt roku 2002 w plebiscycie przeprowadzonym wśród studentów przez magazyn Dlaczego.
Wyróżnienie, przyznane w kategorii Studenckie Bezpieczeństwo, obejmującej ubezpieczenia na życie, wręczono wczoraj wieczorem podczas Wielkiej Gali w Warszawie. W plebiscycie uczestniczyło ponad 60 tysięcy studentów.
Dwuetapowy plebiscyt Studencki produkt roku zorganizowany został po raz drugi przez magazyn Dlaczego. Brali w nim udział studenci czytający magazyn i odwiedzający jego stronę internetową. Wskazywali marki ich zdaniem najlepszych i najbardziej przyjaznych towarów i usług w 15 kategoriach związanych z życiem studentów.
Cieszymy się nie tylko ze zwycięstwa, ale również z tego, że studenci interesują się ubezpieczeniami na życie i uznają tę usługę za ważny element zapewniania bezpieczeństwa finansowego - powiedział Jarosław Myjak, prezes Grupy Commercial Union Polska. Mam wrażenie, że pod wpływem trudności polskiej gospodarki zbyt łatwo zapominamy, że nie ma substytutu ubezpieczenia na życie. Im wcześniej zawrzemy umowę, tym mniejsze składki będziemy płacić za ochronę - dodał prezes Myjak.
W kwietniu br. Grupa CU Polska otrzymała trzy Medale Europejskie, przyznawane firmom, których produkty i usługi spełniają standardy obowiązujące w krajach Unii Europejskiej. Medale otrzymały wówczas:
Commercial Union Powszechne Towarzystwo Emerytalne BPH CU WBK SA za zarządzany przez siebie Otwarty Fundusz Emerytalny
Commercial Union Polska - Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie SA za indywidualne ubezpieczenie na życie Perspektywa
Commercial Union Polska - Towarzystwo Ubezpieczeń Ogólnych SA za ubezpieczenie domów i mieszkań Locum.
Także w kwietniu br. Commercial Union PTE zostało uznane za najlepsze PTE przez czytelników Prawa i Gospodarki i Gazety Bankowej. W lutym br. indywidualne ubezpieczenie na życie Perspektywa, otrzymujące dziś Medal Europejski, zostało uhonorowane Alicją - najstarszą w Polsce nagrodą konsumencką dla instytucji finansowych, przyznawaną przez kapitułę miesięcznika Twój Styl.