Dekalog budowania marki w mediach, podobki i sharing economy - moc inspiracji z IX Kongresu Online Marketing

Jak inaczej określić "lajki"? Jak zbudować globalny e-mail marketing? Jak przeprowadzić kampanię remarketingową krok po kroku? - odpowiedzi poznali Uczestnicy rekordowej, 9. edycja Kongresu Online Marketing, którego głównymi gośćmi byli prof. Jerzy Bralczyk, Marcin Prokop, Marcin Maj i Michał Górecki.

12 marca, rekordową 9. edycję Kongresu, w której wzięło udział 500 uczestników i 28 prelegentów rozpoczęła prezentacja dekalogu budowania marki w mediach przez Marcina Prokopa oraz prezentacja prof. Jerzego Bralczyka o języku w marketingu i reklamie, a zakończyła wyjątkowa debata "Pytasz i wiesz" z udziałem m.in. Anny Sakowicz - Chief Digital Officer Starcom MediaVest Group, którą poprowadził Jarosław Kuźniar.

Nasze kongresy wyróżnia praktyczne podejście i najgłośniejsze nazwiska w świecie marketingu. Obecnie pracujemy nad VI edycją programu Certyfikowany Online Marketing Manager, VIII Ogólnopolską Konferencją Szefów Sprzedaży z udziałem m.in. dr Joanny Heidtman i Rafała Tabaczka - zwycięzcy w prestiżowym konkursie Polish National Sales Awards w kategorii najlepszy Trener Sprzedaży w Polsce w 2014 oraz nad III Kongresem Kids&Family Days. Powoli zaczynamy także przygotowania do jubileuszowej, X edycji Kongresu Online Marketing, której jesienna odsłona odbędzie się w listopadzie - mówi Joanna Czeladzińska, szef Pionu E-biznes w Forum Media Polska, organizator wydarzenia. podczas IX Kongresu Online Marketing odbyło się 17 prezentacji, trzy certyfikowane warsztaty, w trakcie których w praktyce było można poznać wykorzystanie najnowszych narzędzi e-marketingowych oraz dwie debaty.

Reklama

Pobierz darmowy: PIT 2014

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »