Duże zmiany w Pekao już dziś. Zmiany dotyczą wszystkich klientów
Bank Pekao S.A. wprowadza duże zmiany swojego serwisu internetowego. Nowa wersja strony internetowej to wejście w nową epokę, a modernizacja wchodzi w życie dokładnie w niedzielę, 9 lutego. Czego powinni spodziewać się klienci?
Drugi największy bank w Polsce zmienia swój serwis internetowy i chce ułatwić milionom klientów korzystanie ze swoich usług. Od niedzieli, 9 lutego ma działać nowa strona, a modernizacja będzie dotyczyć także urządzeń mobilnych.
Nowa strona internetowa banku Pekao S.A. ma na celu poprawę czytelności i uprawnienie nawigacji po stronie. Pojawi się także nowy układ menu, by klienci zyskali łatwiejszy dostęp do informacji i usług.
"Wprowadzimy nowy wygląd stron, lepszą czytelność elementów, jasną architekturę informacji, przejrzyste sekcje oraz nowe miejsca promujące ofertę" - informuje Pekao S.A.
Zmiany będą dotyczyć strony głównej i poszczególnych elementów całego serwisu. Będą to głównie:
- nowy wygląd serwisu;
- poprawa nawigacji;
- nowe menu główne;
- menu ofertowe;
- menu podręczne.
Menu główne zostanie podzielone na sekcje dla klientów oraz część ogólną z informacjami na temat banku. Menu ofertowe kierować będzie bezpośrednio do wniosków online i logowania do bankowości elektronicznej.
Klienci zyskają także możliwość skorzystania z menu podręcznego i kilku narzędzi: kontaktu, notowania kursu walut czy wyszukiwarki oddziałów. W urządzeniach mobilnych ulepszony zostanie sposób prezentowania treści, a pojawi się także przejrzyste menu portalu i wygodne logowanie. Dzięki temu strony banku mają działać lepiej na smartfonach i tabletach.
"Jesteśmy przekonani, że modernizacja strony głównej dostarczy użytkownikom pozytywnych doświadczeń, wzmocni wizerunek banku i będzie podstawą do kolejnych usprawnień portalu" - przekonuje bank.
Pekao S.A. to drugi największy bank w Polsce. Obsługuje 6,9 mln klientów, z czego 6,5 mln to klienci indywidualni. Więcej klientów obsługuje jedynie PKO Bank Polski.