Reklama

Kampania edukacyjna Warsaw Press "Zaplanuj święta, grudniowe zakupy"

Grudzień... To dla ciebie magiczny czas, w którym z radością przygotowujesz się do świąt, czy raczej nerwowe poszukiwania idealnego prezentu? Jeśli zastanawiasz się co ofiarować najbliższym, gdzie zrobić zakupy (stacjonarnie czy online) i przede wszystkim jak sfinansować świąteczne wydatki, to zapoznaj się z najnowszą kampanią edukacyjną Warsaw Press "Zaplanuj święta, Grudniowe zakupy". Znajdziesz w niej garść świątecznych inspiracji, praktycznych informacji o smart shoppingu oraz konkretną wiedzę o prawach konsumenta.

Warsaw Press do współpracy merytorycznej zaprosiło grono ekspertów na czele ze Związkiem Banków Polskich i Urzędem Ochrony Konkurencji i Konsumentów, by wspólnie poruszyć tematy istotne w codziennym życiu, a w szczególności podczas dokonywania grudniowych zakupów. Kampania "Zaplanuj święta. Grudniowe zakupy." to dodatek tematyczny, który ukazał się 6 grudnia w "Gazecie Wyborczej" by ułatwić konsumentom świąteczne przygotowania.

Reklama

Związek Banków Polskich zachęca do planowania świątecznych wydatków, Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów buduje świadomość o naszych prawach podczas grudniowych (i nie tylko) zakupów, a autor bloga "Zaradnyfinansowo.pl" przekonuje, że o finanse można i należy dbać, a koniec roku niekoniecznie musi oznaczać nadszarpnięcie domowego budżetu. W naszej kampanii podpowiadamy, jak wprowadzić w życie zasadę smart shoppingu i na co warto zwrócić uwagę podczas zakupów online.

Całą kampanię "Zaplanuj święta. Grudniowe zakupy." znajdą państwo TUTAJ:

http://www.warsawpress.com/projekty/grudniowezakupy_061216.pdf

Dowiedz się więcej na temat: voice | warsaw press

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »