Reklama

Milion dolarów na szkolenia dla pracowników McDonald's

Aż milion dolarów powiększy wkrótce budżet na inicjatywy edukacyjne McDonald's. Polski oddział sieci zdobył go w międzynarodowym wewnętrznym programie grantowym tej globalnej organizacji.

Pieniądze zostaną przeznaczone na dwie inicjatywy: studia dualne dla pracowników McDonald's z potencjałem managerskim oraz kursy językowe dla załogi. Jak podkreślają przedstawiciele firmy, to ważny dodatkowy element oferty edukacyjnej dla pracowników restauracji, który ma wspierać realizację strategii wzrostu McDonald's na polskim rynku. Z kursów językowych skorzysta ok. 2000 pracowników, do pilotażowej edycji studiów sieć zamierza zaprosić 60 osób.

Reklama

"W ostatnim roku wiele zrobiliśmy w obszarze rozwoju naszych pracowników. Wdrożyliśmy między innymi nowy program rozwojowy dla przyszłych liderów w naszych restauracjach, wprowadziliśmy wewnętrzne platformy e-learningowe, przeszkoliliśmy ponad 3 tysiące managerów w wewnętrznych kursach i szkoleniach. Wiele uwagi poświęciliśmy też przeglądowi i rozwojowi talentów w organizacji. Kiedy jednak McDonald's ogłosił globalny konkurs na inicjatywy edukacyjne, od razu wiedzieliśmy, że to dodatkowa okazja, żeby nasze działania miały jeszcze większy zasięg" - podkreśla Renata Prys, dyrektor Działu People.

W ramach grantu McDonald's da managerom okazję udziału w studiach dualnych organizowanych w partnerstwie z jedną z polskich uczelni. Studia wystartują w przyszłym roku i umożliwią 60 pracownikom zdobycie tytułu licencjata i rozwój umiejętności managerskich.

Drugim elementem projektu będą kursy językowe: angielskiego dla managerów restauracji i pracowników zatrudnionych w międzynarodowych zespołach oraz polskiego - dla pracowników-obcokrajowców. Poza tradycyjnymi zajęciami kursy obejmą również spotkania wirtualne i dostęp do platformy e-learningowej, co umożliwi udział w inicjatywie także osobom spoza największych ośrodków. McDonald's planuje objęcie projektem aż 2000 pracowników w ciągu najbliższego roku.

"Zatrudniamy już ok. 24 tysięcy pracowników, mamy ambitne plany rozwoju na polskim rynku. W związku z tym pracujemy nad naszą ofertą edukacyjną, żeby wyprzedzić rosnące potrzeby organizacji. Nie tylko kształcimy liderów, którzy mogą w przyszłości awansować na kierowników, ale dbamy także o rozwój kompetencji osób na podstawowych stanowiskach. To oni decydują o jakości doświadczeń naszych gości. Milion dolarów od struktur globalnych daje nam dodatkową możliwość wzmocnienia naszych programów szkoleniowych i mamy nadzieję, że wprost przełoży się na satysfakcję naszych pracowników" - dodaje Prys.

McDonald's działa w Polsce od 26 lat. W tym czasie sieć restauracji rozwinęła się do ponad 400 lokali w całym kraju, a każdy z nich to wielomilionowa inwestycja. W zdecydowanej większości prowadzą je lokalni przedsiębiorcy na zasadach franczyzy. Ponad 24 tys. osób zatrudnionych w McDonald's codziennie obsługuje pół miliona gości.

Dowiedz się więcej na temat: szkolenie | zdrowe jedzenie | McDonalds | jedzenie | McDonald’s Polska

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »