Nerwy zamiast butów? Znana sieć z ogromnymi problemami. Teraz tłumaczy, co się stało

Problemy z realizacją zakupów w sklepach eobuwie to już cały katalog skarg. Sieć nie odpowiada na maile i nie odbiera telefonów, a mimo to w mediach zachęca do skorzystania z atrakcyjnych ofert. Klienci narzekają, a na pytania o przyczyny tego stanu odpowiada czatbot. - Źródła wszystkich problemów zostały przez nas zdiagnozowane i wyeliminowane - zapewnia w przesłanym Interii Biznes oświadczeniu Grupa CCC.

Zamówienie bez rejestracji w systemie, brak kontaktu mailowego i telefonicznego, a nawet wyłączone komentarze w mediach społecznościowych. Co się dzieje z eobuwie.pl? Sieć tłumaczy się nowym programem lojalnościowym.

Problemy w Eobuwie: Zamówienia przyjęte, realizacji brak

Przed świętami wielkanocnymi w wielu sieciach handlowych trwały sezonowe wyprzedaże. To samo dotyczyło salonów eobuwie. Problem w tym, że rośnie liczba klientów niezadowolonych z zakupu, a nawet tych, którzy mimo opłacenia zamówienia nie doczekali się jego realizacji. Serwis dlahandlu.pl przytacza przykład czytelniczki, która była klientką sklepu eobuwie.pl, "złożyła zamówienie na wybrany produkt 15 kwietnia br. - doszło do zaksięgowania płatności na stronie, ale nie nadeszło do niej żadne powiadomienie o wysyłce", czytamy w portalu. 

Reklama

Kobieta próbowała telefonicznie wyjaśnić sprawę, co także się nie powiodło. Przeciążenie linii telefonicznych było wyraźne, a w kolejce na połączenie z konsultantem oczekiwało nawet 60 osób. 

Problemem jest także fakt, że wiele zamówień w ogóle nie widnieje w systemie, a to utrudnia zwrot i odzyskanie pieniędzy, gdy do realizacji zamówienia nie dochodzi. 

Eobuwie nie realizuje zamówień. Klienci skarżą się w sieci

Podobnych przykładów w mediach społecznościowych znaleźć można wiele. Wielu nich wręcz ostrzega przed zamówieniami w tym serwisie:

"Proszę nie zamawiać towaru z eobuwie. Zamówienie zrobione 2 tygodnie temu, opłacone, brak kontaktu telefonicznego, e-mailowego. Zgłaszałam sprawę dalej i ostrzegam innych" - brzmi jeden z komentarzy publikowany przez dlahandlu.pl

Obecnie klienci eobuwie pytają coraz częściej: "kiedy znowu możliwy będzie odbiór zamówienia w sklepie"? Dziwią się również, że kampanie promocyjne trwają, choć problemy z realizacją zamówień wydają się tylko narastać. Sklep ograniczył możliwość komentowania postów w mediach społecznościowych, spora część komentarzy została również usunięta, a kontakt telefoniczny nadal jest utrudniony.

Problemy z zamówieniami. Eobuwie tłumaczy się przez bota

Serwis dlahandlu.pl od czatbota uzyskał odpowiedź na pytanie o przyczyny problemów z realizacją zamówień. Ma to mieć związek z transformacją sklepu:

"W związku z wdrażaniem nowych rozwiązań, które umożliwiają uruchomienie naszego nowego klubu lojalnościowego - mogą wystąpić utrudnienia w działaniu strony internetowej oraz w aktualizacji statusów zamówień. Pracujemy nad tym, aby zapewnić Wam jeszcze lepsze doświadczenia zakupowe" - czytamy w odpowiedzi przesłanej przez formularz.

Przeczytaj także: Oznaczył paczkę jako odebraną, ale jej nie dostarczył. Mętne tłumaczenie kuriera DHL

Także biuro prasowe Grupy CCC, do której należy eobuwie.pl, tłumaczy aktualne problemy prowadzonymi zmianami:

"Obecnie mamy do czynienia z przejściowymi problemami technicznymi. Jesteśmy świadomi problemu i każde zgłoszenie naszego Klienta analizujemy oraz rozwiązujemy indywidualnie. Nasz zespół intensywnie pracuje nad jak najszybszym ich rozwiązaniem" - brzmi komentarz Grupy CCC dla serwisu dlahandlu.pl.

Eobuwie to sklep oferujący 90 tys. produktów. W 2023 roku przychody spółki przekroczyły 1,6 mld zł, co stanowiło nieco ponad połowie przychodów z roku 2022. 

Eobuwie dla Interia Biznes. Mamy oświadczenie sieci. Co się dzieje z zamówieniami?

Już po publikacji tego materiału Interia Biznes otrzymała komentarz do tej sprawy od eobuwie.pl:

- Wprowadzenie nowego systemu lojalnościowego nie miało wpływu na problemy techniczne z obsługą części zamówień w eobuwie.pl - tłumaczy nam biuro prasowe Grupy CCC.

Firma wskazuje także na faktyczne przyczyny problemów z zamówieniami:

- Potwierdzamy, że z powodu nałożenia się zmian technologicznych, błędu u jednego z dostawców związanego z wydajnością systemu logistycznego oraz dużego popytu ze strony Klientów, odczuliśmy wydłużone czasy realizacji części zamówień i inne niedogodności związane z ich procesowaniem. 

Wdrożenie Klubu Modivo nie miało bezpośredniego związku z problemami związanymi z zamówieniami. Jednocześnie Grupa CCC zapewnia, że problem został już rozwiązany.

- Źródła wszystkich problemów zostały przez nas zdiagnozowane i wyeliminowane. Na ten moment mamy potwierdzenie, że procesy związane z obsługą zamówień wróciły do normy i czasy realizacji zamówień wracają do standardowych - czytamy w przesłanym Interii oświadczeniu.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Sklep | obuwie | Grupa CCC
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »