Znany polski sklep kończy działalność. Wyprzedają towar

DeeZee kończy działalność swojego sklepu internetowego. Marka istnieje od 2005 roku. Założyła ją była nauczycielka niemieckiego - Dominika Żak. Obecnie sklep prowadzi wyprzedaż towaru.

DeeZee zamyka swój sklep online. Komunikat w tej sprawie wydała Grupa CCC, do której należy 51 proc. udziałów DeeZee. "Grupa CCC centralizuje sprzedaż marki DeeZee na platformach Modivo oraz CCC. [...] Realizowane zmiany w obrębie kanałów e-commerce Grupy CCC ukierunkowane są na maksymalizację korzyści dla klientów, ich sprawną obsługę, jak również poprawę rentowności biznesu online" - przekazano.

DeeZee zamyka sklep

O zmianach poinformowano także klientów DeeZee. W rozesłanym e-mailu sklep przekazał, że 31 grudnia 2024 roku kończy sprzedaż online. "W związku z powyższym z przykrością wypowiadamy łączącą nas z Tobą umowę o świadczenie usług drogą elektroniczną świadczonych za pośrednictwem naszego Sklepu Internetowego z zachowaniem czternastodniowego terminu wypowiedzenia. Tym samym łącząca nas umowa ulega rozwiązaniu z upływem dnia 31.12.2024 r." - napisano w wiadomości. 

Reklama

Od 1 stycznia produkty DeeZee będą dostępne jedynie w e-sklepach Modivo i CCC, oraz salonach stacjonarnych CCC. Obecnie sklep DeeZee wyprzedaje asortyment, a rabaty sięgają nawet 70 proc.

Właścicielka DeeZee zaczynała na Allegro

Markę założyła w 2005 roku Dominika Żak. Początkowo sprzedawała buty na Allegro - sama je sprowadzała i wysyłała do klientów. Działalność łączyła z pracą nauczycielki niemieckiego. Dwa lata później powstał sklep DeeZee. W 2018 roku Żak odsprzedała część udziałów firmie Dariusza Miłka. 

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: sklep | ccc | wyprzedaż
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »