Otwarcie granic zagrozi polskim firmom transportowym?

1 maja Polska oficjalnie stanie się członkiem Unii Europejskiej. Paradoksalnie, otwarcie granic może doprowadzić do zamknięcia wielu firm transportowych. A wszystko z powodu biurokracji...

Opłaty unijne, kary unijne i mandaty unijne - to mamy na pewno i do tego musiałem się przystosować - mówi Tomasz Tomczyk z Wieliczki. Ale takie zdanie potwierdzi każdy, kto próbuje żyć z jeżdżenia.

Co gorsza, papierów z roku na rok przybywa: Najpierw był tylko wpis do działalności gospodarczej (...), później koncesje, później licencje, później licencje unijne, obecnie wspólnotowe i to wszystko - co będziemy się oszukiwać - to wszystko są koszty. Gdyby do tego doliczyć jeszcze czas zmarnowany w urzędach i na przejściach granicznych, prawie nie ma kiedy wozić towarów i ludzi.

Reklama

Nawiązując do świąt - każdy biznesmen ma swoją Golgotę - pointuje Tomasz Tomczyk.

RMF FM
Dowiedz się więcej na temat: Polskie | polskie firmy
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »