Tydzień Wolności Internetowej dla małych firm
Tylko 1 zł wystarczy, aby zyskać dostęp nowoczesnych aplikacji internetowych, szkoleń i usług wspierających rozwój małych firm.
Celem akcji Tydzień Wolności Internetowej jest aktywizacja mikro i małych firm w zakresie wykorzystania nowoczesnych usług internetowych i poprawa ich konkurencyjności.
Partnerzy akcji, za symboliczną złotówkę, oferują przedsiębiorcom zróżnicowane pakiety usług o wartości ponad 2,5 tys. złotych, umożliwiające rozpoczęcie lub rozwinięcie działalności gospodarczej w internecie.
W skład pakietów wchodzą m.in. aplikacje służące do przygotowania strony WWW, założenie sklepu internetowego, zestaw Office 365, ale też usługi bankowe, kurierskie czy wynajmu powierzchni biurowej.
- W pakietach połączyliśmy najlepsze aplikacje w chmurze z usługami ze świata rzeczywistego, bez których trudno sobie wyobrazić nowoczesną firmę.
Każda z oferowanych aplikacji i usług wykorzystuje internet, ale wspiera też prowadzenie tradycyjnych działalności. Powinny one zaspokoić potrzeby większości małych firm - informuje Marcin Kuśmierz, prezes home.pl, organizatora akcji.
Firmy, które wezmą udział w akcji, zyskają też dostęp do bieżącego wsparcia specjalistów internetowych, mogąc liczyć na pomoc zarówno przy wyborze odpowiedniego pakietu aplikacji i usług, jak też na jego konfigurację i podpowiedzi efektywnego wykorzystania. Wsparcie specjalistów będzie dostępne, w zależności od wykorzystywanych aplikacji i usług, aż do 12 miesięcy.
Wszyscy uczestnicy Tygodnia Wolności Internetowej będą też mieli możliwość skorzystania z 10 bezpłatnych szkoleń, których celem jest przekazanie wiedzy i najlepszych praktyk związanych z prowadzeniem działalności w internecie oraz z wykorzystaniem nowoczesnych rozwiązań internetowych.
Organizatorem akcji Tydzień Wolności Internetowej jest home.pl a jej głównymi partnerami są Bank Pekao, Business Link oraz Microsoft. Patronami medialnym akcji są Interia i Puls Biznesu.
Liczba pakietów aplikacji i usług dostępnych w ramach akcji do 7 grudnia 2014 nie jest ograniczona. Koszt każdego z dostępnych pakietów wynosi 1 złoty netto.
Więcej informacji o akcji Tydzień Wolności Internetowej można znaleźć na stronie internetowej https://home.pl/wolnosc lub pod numerem infolinii 801 445555.
Home.pl jest największym dostawcą usług internetowych dla klientów biznesowych i indywidualnych w Europie Środkowo-Wschodniej. Specjalizuje się w rejestracji domen internetowych, hostingu serwisów internetowych, systemów kont poczty elektronicznej oraz udostępnianiu aplikacji biznesowych przez Internet. Z jego usług korzysta ponad 1,5 miliona użytkowników. Obsługuje ponad milion domen i ponad 150 tysięcy wirtualnych kont serwerowych a także 7,5 tys. sklepów internetowych.