Tydzień Wolności Internetowej dla małych firm

Tylko 1 zł wystarczy, aby zyskać dostęp nowoczesnych aplikacji internetowych, szkoleń i usług wspierających rozwój małych firm.

Celem akcji Tydzień Wolności Internetowej jest aktywizacja mikro i małych firm w zakresie wykorzystania nowoczesnych usług internetowych i poprawa ich konkurencyjności.

Partnerzy akcji, za symboliczną złotówkę, oferują przedsiębiorcom zróżnicowane pakiety usług o wartości ponad 2,5 tys. złotych, umożliwiające rozpoczęcie lub rozwinięcie działalności gospodarczej w internecie.

W skład pakietów wchodzą m.in. aplikacje służące do przygotowania strony WWW, założenie sklepu internetowego, zestaw Office 365, ale też usługi bankowe, kurierskie czy wynajmu powierzchni biurowej.

Reklama

- W pakietach połączyliśmy najlepsze aplikacje w chmurze z usługami ze świata rzeczywistego, bez których trudno sobie wyobrazić nowoczesną firmę.

Każda z oferowanych aplikacji i usług wykorzystuje internet, ale wspiera też prowadzenie tradycyjnych działalności. Powinny one zaspokoić potrzeby większości małych firm - informuje Marcin Kuśmierz, prezes home.pl, organizatora akcji.

Firmy, które wezmą udział w akcji, zyskają też dostęp do bieżącego wsparcia specjalistów internetowych, mogąc liczyć na pomoc zarówno przy wyborze odpowiedniego pakietu aplikacji i usług, jak też na jego konfigurację i podpowiedzi efektywnego wykorzystania. Wsparcie specjalistów będzie dostępne, w zależności od wykorzystywanych aplikacji i usług, aż do 12 miesięcy.

Wszyscy uczestnicy Tygodnia Wolności Internetowej będą też mieli możliwość skorzystania z 10 bezpłatnych szkoleń, których celem jest przekazanie wiedzy i najlepszych praktyk związanych z prowadzeniem działalności w internecie oraz z wykorzystaniem nowoczesnych rozwiązań internetowych.

Organizatorem akcji Tydzień Wolności Internetowej jest home.pl a jej głównymi partnerami są Bank Pekao, Business Link oraz Microsoft. Patronami medialnym akcji są Interia i Puls Biznesu.

Liczba pakietów aplikacji i usług dostępnych w ramach akcji do 7 grudnia 2014 nie jest ograniczona. Koszt każdego z dostępnych pakietów wynosi 1 złoty netto.

Więcej informacji o akcji Tydzień Wolności Internetowej można znaleźć na stronie internetowej https://home.pl/wolnosc lub pod numerem infolinii 801 445555.

Home.pl jest największym dostawcą usług internetowych dla klientów biznesowych i indywidualnych w Europie Środkowo-Wschodniej. Specjalizuje się w rejestracji domen internetowych, hostingu serwisów internetowych, systemów kont poczty elektronicznej oraz udostępnianiu aplikacji biznesowych przez Internet. Z jego usług korzysta ponad 1,5 miliona użytkowników. Obsługuje ponad milion domen i ponad 150 tysięcy wirtualnych kont serwerowych a także 7,5 tys. sklepów internetowych.

Informacja prasowa
Dowiedz się więcej na temat: e-biznes | e-biuro | e-commerce | Male
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »