2019 rok rekordowy dla Grupy Kino Polska TV

2019 rok był rekordowy pod względem oglądalności zarówno dla całej Grupy Kino Polska TV, jak i należącego do niej kanału naziemnego Zoom TV. W minionych dwunastu miesiącach nadawca osiągnął 1,97% udziału w oglądalności widowni komercyjnej, co oznacza wzrost o 5,9 proc. w porównaniu z 2018 rokiem.

2019 rok był rekordowy pod względem oglądalności zarówno dla całej Grupy Kino Polska TV, jak i należącego do niej kanału naziemnego Zoom TV. W minionych dwunastu miesiącach nadawca osiągnął 1,97% udziału w oglądalności widowni komercyjnej, co oznacza wzrost o 5,9 proc. w porównaniu z 2018 rokiem.

Z kolei Zoom TV uzyskał udział w rynku na poziomie 0,53%, notując 32,5-procentowy wzrost rok do roku. Rekordowy dla Zoom TV był również ostatni miesiąc 2019 roku - w grudniu udział kanału w oglądalności widowni komercyjnej wyniósł 0,64%, co oznacza wzrost o 10,3 proc. względem grudnia 2018 (SHR%, All 16-49).

W 2019 roku Grupa Kino Polska TV zanotowała również wzrost kilku innych podstawowych wskaźników oglądalności. Średnia liczba widzów, którzy w każdej minucie 2019 roku oglądali którykolwiek z kanałów Kino Polska TV wyniosła 45,5 tys. - to o 3,2 proc. więcej niż rok wcześniej (AMR, All 16-49). W 2019 roku wydłużył się też średni czas oglądania stacji z portfolio Kino Polska TV w porównaniu z 2018 rokiem.

Reklama

Największy wzrost pod tym względem zaliczył Zoom TV, którego średni czas oglądania wzrósł w minionym roku o 26,3% - do ponad 32 minut dziennie. Przeciętny czas oglądania Kino Polska Muzyka wzrósł do średnio 25 minut dziennie (+17,3%), a Stopklatki do średnio ponad 31 minut dziennie (+5,1%; ATS, All 16-49). Wzrost wskaźnika ATS świadczy o coraz większej atrakcyjności oferty programowej kanałów Grupy Kino Polska TV.

- 2019 rok był dla nas udany i przybliżył nas do celu, którym jest udział Grupy Kino Polska TV w oglądalności widowni komercyjnej na poziomie 3% oraz awans do piątki największych grup telewizyjnych w Polsce. Cieszą nas również wyniki Zoom TV, które potwierdzają, że inwestycje w ofertę programową tego kanału i przyjęty przez nas kierunek jego rozwoju przynoszą dobre efekty. Zoom TV to obecnie najszybciej rosnący segment naszej Grupy, który przy zachowaniu tego tempa rozwoju może osiągnąć rentowność już w 2021 roku - mówi Bogusław Kisielewski, prezes Kino Polska TV SA.

W 2019 roku na antenach kanałów Grupy Kino Polska TV zadebiutowały m.in. takie hity, jak turecki serial "Narzeczona ze Stambułu" (Zoom TV), popularny na całym świecie serial "Narcos" (Stopklatka), filmy "Obława", "Lincz", "Wymyk", "Yuma", "Układ zamknięty" oraz serial "Misja Afganistan" (Kino Polska), a także programy kabaretowe własnej produkcji

"I love kabaret" (Zoom TV) i "Nowy kabaretowy rejs" (Kino Polska).

Kino Polska TV SA jest nadawcą popularnych kanałów telewizyjnych, takich jak Kino Polska - jedynego polskiego kanału, który emituje starannie wyselekcjonowane polskie filmy i seriale, Stopklatka - pierwszego ogólnodostępnego kanału filmowo-serialowego w Polsce oraz Zoom TV, w którym można znaleźć emocjonujące seriale, ulubione polskie kabarety, fascynujące dokumenty, a także szokujące i pełne tajemnic programy.

Ponadto Kino Polska TV SA dystrybuuje następujące kanały: filmowe Kino TV, FilmBox Premium HD, FilmBox Extra HD, FilmBox Action, FilmBox Family i FilmBox ArtHouse oraz tematyczne Kino Polska Muzyka, DocuBox HD, FightBox HD, FunBox UHD, Fast&FunBox HD, 360 Tunebox, FashionBox HD i Gametoon HD.

Interia.pl oprac MZB

INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »