AB SA zostało wyróżnione tytułem "National Champion 2013/14" w plebiscycie European Business Awards
Spółka AB - największy dystrybutor IT w regionie Europy Środkowo Wschodniej - został wyróżniony tytułem "National Champion 2013/14" w plebiscycie European Business Awards.
European Business Awards to międzynarodowy konkurs, którego celem jest wyróżnienie przedsiębiorstw cechujących się niezawodnym zarządzaniem, dobrymi praktykami oraz prowadzeniem biznesu ze szczególnym naciskiem na dbałość o lokalne społeczności i otaczające środowisko. Wraz z otrzymaniem tytułu "National Champion 2013/14" spółka AB zakwalifikowała się do drugiego etapu konkursu, w którym znalazła się w wąskim gronie firm reprezentujących Polskę.
- Tytuł "National Champion 2013/14" jest dla nas ważnym wyróżnieniem, ponieważ wybrano nas spośród wielu firm działających na polskim rynku. Prowadząc nasz biznes, nie zapominamy również o innych ważnych z punktu widzenia dużej organizacji kwestiach, takich jak wpływ na środowisko czy wspieranie społeczności lokalnych. Cieszymy się, że nasze działania zostały docenione i z niecierpliwością czekamy na następne etapy konkursu - mówi Patrycja Gawarecka, dyrektor ds. sprzedaży i marketingu, AB SA.
European Business Awards to największy program promocji przedsiębiorstw działających na rynku europejskim. Udział w nim mogą wziąć zarówno duże międzynarodowe korporacje, jak i mniejsze firmy działające na lokalnych rynkach. Do tegorocznej edycji zgłosiło się ponad 17 tysięcy przedsiębiorstw z całej Europy. Ogłoszenie zwycięzców odbędzie się podczas finałowej gali w czerwcu 2014 roku.
- - - - - -
Grupa AB to największy dystrybutor IT i elektroniki użytkowej w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Notowana na warszawskiej GPW spółka prowadzi działalność w Polsce, Czechach i na Słowacji sprzedając produkty największych światowych producentów nowoczesnych technologii do ponad 15 000 partnerów handlowych. Obok ugruntowanej już pozycji na rynku sprzętu IT, Grupa AB z sukcesem prowadzi dystrybucję elektroniki użytkowej i produktów związanych z telefonią komórkową, poszerzając portfel produktów i poprawiając zyskowność działalności w związku z wykorzystaniem efektu skali.
Opr. KM
Biznes INTERIA.PL na Twitterze. Dołącz do nas i czytaj informacje gospodarcze