Auto-Spa planuje debiut na NewConnect w pierwszej połowie kwietnia 2012 r.
Auto-Spa, operator ogólnopolskiej sieci myjni bezdotykowych, zamierza zadebiutować na NewConnect w pierwszej połowie kwietnia 2012 r. W ramach przeprowadzonych już ofert prywatnych firma pozyskała 2,6 mln zł, które posłużą do zbudowania ogólnopolskiej sieci myjni bezdotykowych - poinformowała spółka w komunikacie.
- Zwiększenie liczby myjni Auto-Spa to główny kierunek rozwoju, ale pozyskany kapitał przeznaczymy również na inwestycje w ich wyposażenie i technologię - powiedział cytowany w komunikacie Sławomir Decewicz, prezes zarządu Auto-Spa.
W 2011 r. Auto-Spa wygenerowała przychody w wysokości 15,9 mln zł, o ponad 13 proc. wyższe niż w roku poprzednim. Zysk netto wzrósł do 4,1 mln zł z 2,1 mln zł w 2010.
Auto-Spa zajmuje się budową, sprzedażą i zarządzaniem siecią myjni bezdotykowych działających pod tą samą marką. Obecnie w ramach sieci funkcjonują 32 myjnie, w tym 8 franczyzowych.