Auto-Spa planuje debiut na NewConnect w pierwszej połowie kwietnia 2012 r.

Auto-Spa, operator ogólnopolskiej sieci myjni bezdotykowych, zamierza zadebiutować na NewConnect w pierwszej połowie kwietnia 2012 r. W ramach przeprowadzonych już ofert prywatnych firma pozyskała 2,6 mln zł, które posłużą do zbudowania ogólnopolskiej sieci myjni bezdotykowych - poinformowała spółka w komunikacie.

Auto-Spa, operator ogólnopolskiej sieci myjni bezdotykowych, zamierza zadebiutować na NewConnect w pierwszej połowie kwietnia 2012 r. W ramach przeprowadzonych już ofert prywatnych firma pozyskała 2,6 mln zł, które posłużą do zbudowania ogólnopolskiej sieci myjni bezdotykowych - poinformowała spółka w komunikacie.

- Zwiększenie liczby myjni Auto-Spa to główny kierunek rozwoju, ale pozyskany kapitał przeznaczymy również na inwestycje w ich wyposażenie i technologię - powiedział cytowany w komunikacie Sławomir Decewicz, prezes zarządu Auto-Spa.

W 2011 r. Auto-Spa wygenerowała przychody w wysokości 15,9 mln zł, o ponad 13 proc. wyższe niż w roku poprzednim. Zysk netto wzrósł do 4,1 mln zł z 2,1 mln zł w 2010.

Auto-Spa zajmuje się budową, sprzedażą i zarządzaniem siecią myjni bezdotykowych działających pod tą samą marką. Obecnie w ramach sieci funkcjonują 32 myjnie, w tym 8 franczyzowych.

Reklama
PAP
Dowiedz się więcej na temat: NewConnect | rynek pierwotny | debiut giełdowy | Auto-Spa S.A.
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »