Benefit Systems SA rusza z Benefit TV

Benefit Systems SA, zawarł umowę inwestycyjną ze spółką 3 Space, działającą pod nazwą - Benefit Multimedia. Firma rozszerzy zakres działalności Benefit Systems o branżę Digital Signage - obejmującą zintegrowane systemy przekazywania informacji za pośrednictwem wyświetlaczy elektronicznych. Głównym projektem realizowanym przez spółkę zależną jest BENEFIT TV dedykowana obiektom sportowym na terenie całego kraju.

Benefit Systems SA, zawarł umowę inwestycyjną ze spółką 3 Space, działającą pod nazwą - Benefit Multimedia. Firma rozszerzy zakres działalności Benefit Systems o branżę Digital Signage  -  obejmującą zintegrowane systemy przekazywania informacji za pośrednictwem wyświetlaczy elektronicznych. Głównym projektem realizowanym przez spółkę zależną jest BENEFIT TV dedykowana obiektom sportowym na terenie całego kraju.

BENEFIT TV to największy na polskim rynku projekt Digital Signage w całości poświęcony zagadnieniom związanym z aktywnym stylem życia, sportem i zdrowiem. Przedsięwzięcie dedykowane jest klubom fitness, których właściciele zdecydowani są na uatrakcyjnienie oferty skierowanej do osób uczęszczających do ich ośrodków sportowych.

Notowania spółki Benefit Systems S.A.

- Realizowany przez Benefit Multimedia projekt to nowość na polskim rynku usług dedykowanych branży fitness, jak również nowa, atrakcyjna oferta na rynku reklamowym. Z programów emitowanych za pośrednictwem BENEFIT TV widzowie będą mogli dowiedzieć się m.in. jak dbać o własne zdrowie, jak zintensyfikować program ćwiczeń, aby osiągnąć lepsze rezultaty, czy też w jaki sposób zdrowo się odżywiać. Dostępne na platformie programy dotyczyć będą również podróży, sportów ekstremalnych, jak i najnowszych trendów w modzie - informuje Rafał Tyborowski, prezes spółki Benefit Multimedia.

Reklama

- Nasz serwis z pewnością uatrakcyjni ofertę klubów sportowych, stanowiąc dodatkowy atut wyróżniający ośrodki na tle konkurencji. Osoby ćwiczące będą mogły poświęcić czas spędzony na siłowni nie tylko na pracę nad swoim ciałem i kondycją, ale także na zdobywanie wiedzy z zakresu zdrowego stylu życia i aktualnych trendów. Propozycja projektu spotkała się z pozytywnym przyjęciem ze strony klubów sportowych, co pozwala nam przypuszczać, iż w niedalekiej przyszłości grono odbiorców nowej usługi znacznie się powiększy - dodaje Rafał Tyborowski.

Opr. MM

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Benefit Systems S.A. | digital signage
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »