Bloober Team: Mocne otwarcie A-men w Europie
Gra A-men, najnowsza produkcja studia Bloober Team (spółki notowanej na NewConnect od czerwca 2011 r.) wydana na konsolę PS Vita, cieszy się ogromnym zainteresowaniem. Łączna liczba pobrań z serwisu PS Network zarówno demo, jak i wersji płatnej wyniosła w pierwszych 2 tygodniach obecności tytułu na rynku blisko 50 tysięcy. Wpływy ze sprzedaży gry będą miały przełożenie na wyniki finansowe spółki już w drugim kwartale br.
Gra A-men, która swoją premierę europejską miała 22 lutego br., została już doceniona zarówno w mediach branżowych, jak i wśród graczy. W międzynarodowej prasie ukazał się szereg przychylnych publikacji dotyczących produkcji Bloober Team. Entuzjastyczne recenzje przekładają się na dużą popularność tytułu wśród użytkowników konsoli PlayStation Vita. Chociaż spółka, w związku ze zobowiązaniami wobec Sony, nie może samodzielnie publikować wyników sprzedażowych, to jednak prezes Bloober Team SA Piotr Babieno, zdecydował się uchylić rąbka tajemnicy.
- Według nieoficjalnych informacji, w ciągu pierwszych 2 tygodni od debiutu ze sklepu PlayStation Network ściągnięto blisko 50 000 egzemplarzy, zarówno wersji demo, jak i wersji płatnej. Rosnąca baza użytkowników napawa nas dużym optymizmem - mówi Babieno. - Takie zainteresowanie A-men to naprawdę duży sukces, na który cały zespół ciężko zapracował - dodaje. Zarząd Bloober Team wierzy, że już w drugim kwartale tego roku zyski z gry A-men będą w znacznym stopniu kształtować wyniki finansowe spółki.
Plany na najbliższe tygodnie zapowiadają się bardzo ciekawie. Wkrótce trafi na rynek nowa wersja demo gry A-men, która będzie jeszcze bardziej widoczna w sklepie PSN. W najbliższych dniach rozpoczyna się również duża kampania promocyjna tytułu w Wielkiej Brytanii. Dodatkowo, w związku z umową wydawniczą z TopWare Interactive, planowane jest wydanie gry na rynku amerykańskim, i to zarówno w wersji cyfrowej, jak i pudełkowej.
Opr. KM