Reklama

Direct eServices pozyskał 1,1 mln zł z oferty prywatnej

Spółka, specjalizująca się we wprowadzaniu produktów do obrotu detalicznego w nowoczesnych kanałach sprzedaży, w ciągu kilku najbliższych tygodni zadebiutuje na rynku NewConnect. Kapitał posłuży na finansowanie dalszego wzrostu obrotów Spółki i rozwojowi oferty. W ofercie wzięło 16 inwestorów, a średni zapis wyniósł 63 tys. zł. Pozyskany kapitał obrotowy posłuży do podwojenia obrotów już w przyszłym roku.

Direct eServices jest firmą zajmującą się dostarczaniem elektroniki użytkowej do sieci handlowych na terenie Polski. Firma współpracuje z producentami takich marek jak Hewlett-Packard, Epson, Lexmark, Brother, Trust, D-link. Dodatkowo firma prowadzi aktywne działania wspierające sprzedaż, a swoim klientom zapewnia najwyższej jakości usługi okołosprzedażowe: doradztwo oraz serwis posprzedażowy. Spółka sprzedaje także własne produkty pod marką Direkt - przede wszystkim materiały eksploatacyjne do drukarek oraz urządzenia peryferyjne dla komputerów osobistych.

Reklama

Ostatnie kilka lat to okres dynamicznego rozwoju spółki. Firma systematycznie poprawia swoje wyniki finansowe. W III kwartale tego roku wyemitowała obligacje na łączną kwotę 1,5 mln zł. Obecnie na rachunek firmy wpłynęło dodatkowe 1,1 mln zł z tytułu sprzedaży akcji nowym inwestorom. Pozyskane środki spółka zamierza wykorzystać na rozwój działalności w oparciu o współpracę z nowymi sieciami handlowymi oraz na rozwój własnej marki - Direkt. Autoryzowanym doradcą Direct eServices S.A. jest IPO Doradztwo Strategiczne SA.

- W ciągu kilku tygodni chcemy zadebiutować na rynku NewConnect. Pozyskany z emisji obligacji i akcji kapitał umożliwi nam jeszcze szybszy rozwój. Widzimy mnóstwo możliwości, ale nie mieliśmy dostępu do kapitału, który pozwoliłby je wszystkie wykorzystać. Jestem pewien, że szybko pokażemy inwestorom, że potrafimy wykorzystać pozyskane w ofercie środki - mówi Wojciech Kaszycki, członek zarządu spółki.

Direct eServices planuje rozwój swojej działalności nie tylko na rynku krajowym. Firma chce przeprowadzić ekspansję na rynki zagraniczne, przede wszystkim do Niemiec i państw bałtyckich. Dodatkowo skupia się na rozszerzeniu wysoko marżowego asortymentu sprzedawanego pod własną marką oraz poszukuje kolejnych znanych producentów chętnych do nawiązania współpracy.

Sprawdź bieżące informacje z rynku pierwotnego GPW w Biznes INTERIA.PL

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »