Dr. Kalliwoda Research rekomenduje Grupę Nokaut

- Analitycy Dr. Kalliwoda Research, w raporcie z 30 lipca, rozpoczęli wydawanie rekomendacji dla Grupy Nokaut od zalecenia "kupuj". Cenę docelową wyznaczyli na 7 zł.

- Analitycy Dr. Kalliwoda Research, w raporcie z 30 lipca, rozpoczęli wydawanie rekomendacji dla Grupy Nokaut od zalecenia "kupuj". Cenę docelową wyznaczyli na 7 zł.

Rekomendację wydano przy kursie 2,9 zł.

"Uważamy, iż inwestycja w Grupę Nokaut stanowi znakomitą możliwość skorzystania z dynamicznego rynku e-commerce w Polsce, który rośnie ponad 20 proc. rdr. Z EV/EBITDA 2013 w wysokości 4,3x według naszych konserwatywnych prognoz, spółka wydaje się obecnie bardzo atrakcyjnie wyceniona w stosunku do podobnych spółek takich jak Moneysupermarket.com Group plc czy Kakaku.com Inc." - napisano w raporcie.

Analitycy Dr. Kalliwoda Research przypomnieli, że Grupa Nokaut, która powstała w 2006 roku, jest jedną z trzech największych porównywarek cen w Polsce. Dodali, że w kwietniu 2013 r., Nokaut.pl miał 3,1 mln real users i był drugim najbardziej popularnym polskim portalem w kategorii e-commerce.

Reklama

"Na podstawie naszego modelu DCF (waga 70 proc.) oraz grupy porównawczej (30 proc.), ustalamy 12-miesięczną cenę docelową dla akcji Grupy Nokaut na poziomie 7 zł, co implikuje potencjał wzrostu 141,5 proc." - podali analitycy.

Dr. Kalliwoda Research prognozuje, że w tym roku Grupa Nokaut zaraportuje 1,58 mln zł zysku netto, 1,11 mln zł zysku EBIT oraz 13,91 mln zł przychodów. Rok później zysk netto ma wzrosnąć do 2,23 mln zł, zysk operacyjny do 2,3 mln zł, a obroty do 19,19 mln zł.

PAP
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »